Czy ktoś ich używał? Czy to dobry zestaw głowic, czy złom? Wiem, że SVE to marka własna LMR. Wydają się takie same jak marka bez nazwy z serwisu eBay. A może zestaw Edelbrock byłby lepszy?
Prawda - zwłaszcza przy zakupie przez numer katalogowy...afr i tw nie są odporne na potrzebę obróbki maszynowej
Chodzi mi o to, że nie maksymalny przepływ, ale całkowity przepływ powietrza. Całkowity przepływ powietrza jest tym, na co patrzę. Maksymalny przepływ powietrza może być wyższy, ale niskie wartości wzniosu mogą być niższe, dodaj to wszystko. .1, .2, .3, .4 i .5 wartości przepływu wzniosu, to się naprawdę liczy. Kiedy wartości przepływu nie skaczą zbytnio między punktami wzniosu, dzieje się tak dlatego, że przepływ powietrza staje się turbulentny.Zestaw głowic DO03 o przepływie 300+ CFM? :bs:
Wow.... :surprise:mówię nie o maksymalnym przepływie, ale o całkowitym przepływie powietrza. całkowity przepływ powietrza jest tym, na co patrzę. maksymalny przepływ powietrza może być wyższy, ale niskie wartości podnoszenia mogą być niższe, dodaj to wszystko
.1, .2, .3, .4 i .5 wartości przepływu podnoszenia, to się naprawdę liczy.
Kiedy wartości przepływu nie skaczą zbytnio między punktami podnoszenia, dzieje się tak dlatego, że przepływ powietrza staje się turbulentny
Nope -ed you ever worked on a set of brodix 18x chevy heads
Prawie moja konfiguracja. Z wyjątkiem tego, że mam Weiand Stealth i Commander 950 EFI. Samochód zyskał 0,5 na 8. biegu w porównaniu do kilku portowanych E7. A moje miały rzekomo 210 cm3 głowice 2.02/1.60.Te aluminiowe głowice ebay za 600$ są o wiele lepsze niż jakiekolwiek żeliwne głowice, jakie kiedykolwiek znajdziesz.
Założę się, że generują świetną moc w silniku 302, mają 190 cm3 z dość dużymi zaworami, a za cenę 600$ za obie głowice, to super tanio.
To 300$ za głowicę, bardzo tanio. Założę się, że generują 350 KM na kole w silniku 302 z dobrym kolektorem dolotowym single plane, wałkiem rozrządu 0,575 i gaźnikiem 650 DP z dużymi kolektorami wydechowymi long tubes.
Gdybym miał zbudować budżetowy silnik 302:
-Te głowice 190 cm3 z Ebay
-Kolektor dolotowy Victor Jr
-Wałek rozrządu TFS Stage 2
-Gaźnik Holley 650 DP
-Kolektory wydechowe 1 3/4 BBK Long tubes
To także jest problem, jaki z nimi mam.If they flow the 250 or so cfm that lmr claims and the quality is adequate they sound like a great deal. The problem is that I have seen nowhere that verifies any of that. I have seen no independent flow bench numbers, no real reports on the quality either.
Jakim wałkiem rozrządu i specyfikacją jeździsz z głowicami SVE?Właśnie skończyłem instalować je w moim 93, głowice sve. Jeszcze nim nie jeździłem, czekam aż skończę wydech. Wygląda na dobrą jakość, użyłem wahaczy rolkowych trick flow 1.6 i musiałem trochę pomierzyć długość popychacza. Nie wiem, dlaczego ten drugi gość mówi, że trzeba zanieść złożoną głowicę do warsztatu.