Ford Mustang Forums banner
21 - 40 of 61 Posts
Jeśli zsumuję ich liczby przepływu i porównam z moimi portowanymi głowicami DOOE, DOOE przepływają o 40 cfm więcej. Głowica Forda bije je na niskich liczbach podnoszenia. Powyżej 0,500 podnoszenia nie robią wiele, co głowice Forda. Objętość portu jest znacznie większa, co w małym silniku wymaga większej liczby obrotów na minutę, aby była skuteczna, co zwykle skutkuje utratą mocy w dolnym zakresie obrotów. Inna myśl to, jaki kolektor dolotowy zamierzasz użyć, VrJr przepływa tylko około 180 CFM przykręconych do głowicy cylindrów przepływającej 235 CFM przy większej prędkości powietrza niż te duże głowice portowe w silniku 302.
 
Zestaw głowic DO03 o przepływie 300+ CFM? :bs:
Chodzi mi o to, że nie maksymalny przepływ, ale całkowity przepływ powietrza. Całkowity przepływ powietrza jest tym, na co patrzę. Maksymalny przepływ powietrza może być wyższy, ale niskie wartości wzniosu mogą być niższe, dodaj to wszystko. .1, .2, .3, .4 i .5 wartości przepływu wzniosu, to się naprawdę liczy. Kiedy wartości przepływu nie skaczą zbytnio między punktami wzniosu, dzieje się tak dlatego, że przepływ powietrza staje się turbulentny.
 
mówię nie o maksymalnym przepływie, ale o całkowitym przepływie powietrza. całkowity przepływ powietrza jest tym, na co patrzę. maksymalny przepływ powietrza może być wyższy, ale niskie wartości podnoszenia mogą być niższe, dodaj to wszystko
.1, .2, .3, .4 i .5 wartości przepływu podnoszenia, to się naprawdę liczy.
Kiedy wartości przepływu nie skaczą zbytnio między punktami podnoszenia, dzieje się tak dlatego, że przepływ powietrza staje się turbulentny
Wow.... :surprise:

Dodawanie przyrostów do porównań...

Niska wartość podnoszenia to to, co się naprawdę liczy...

Kiedy wartości przepływu nie skaczą - port jest turbulentny...

Cholera... Wyrzucam swój stół do pomiaru przepływu. Robię to "porting thing" źle od czterdziestu lat.

:nerd:
 
Sam od 54 lat zajmuję się portowaniem głowic i przez te lata nauczyłem się i przyswoiłem wiele rzeczy od osób, które pracowały dla firm zajmujących się portowaniem, projektowaniem głowic, miały własne hamownie do testowania teorii, wykonywały prace eksperymentalne dla wielkiej trójki, większość z nich nie ma tych zalet. Nauczyłem się wiele o tym, że większe niekoniecznie oznacza lepsze, ale dopasowanie przepływu powietrza do zużycia, wiele o przepływie powietrza w kolektorach dolotowych przykręconych do głowic cylindrów, nauczyłem się, że lewa strona kolektora dolotowego może wymagać nieco innej obróbki niż prawa strona ze względu na konfigurację portu głowicy, aby uzyskać najbardziej równomierny przepływ powietrza. Jak prędkość powietrza wpływa na napełnianie cylindra. Jak maksymalny wznios jest osiągany tylko raz w cyklu, inne punkty dwa razy. Jak, gdy tłok zasysa powietrze przez otwór zaworu, gdy tłok opada, liczby przepływu mogą być bardzo bliskie, ale gdy wznosi się do suwu sprężania, jak bardzo spada przepływ lub jak szybko stagnuje. Czy może faktycznie wdmuchiwać coś z powrotem do zaworu dolotowego?
 
Te aluminiowe głowice eBay za 600$ są o wiele lepsze niż jakiekolwiek żeliwne głowice, jakie kiedykolwiek znajdziesz.

Założę się, że generują świetną moc na 302, mają 190 cm3 z dość dużymi zaworami, a za cenę 600$ za obie głowice, to super tanio.

To 300$ za głowicę, bardzo tanio. Założę się, że generują 350 KM na silniku 302 z dobrym kolektorem dolotowym single plane, wałkiem rozrządu 0,575 i gaźnikiem 650 DP z dużymi kolektorami wydechowymi long tubes.

Jeśli miałbym zrobić budżetowy silnik 302:

-Te głowice Ebay 190cc
-Kolektor dolotowy Victor Jr
-Wałek rozrządu TFS Stage 2
-Gaźnik Holley 650 DP
-1 3/4 BBK Long tubes
 
Te aluminiowe głowice ebay za 600$ są o wiele lepsze niż jakiekolwiek żeliwne głowice, jakie kiedykolwiek znajdziesz.

Założę się, że generują świetną moc w silniku 302, mają 190 cm3 z dość dużymi zaworami, a za cenę 600$ za obie głowice, to super tanio.

To 300$ za głowicę, bardzo tanio. Założę się, że generują 350 KM na kole w silniku 302 z dobrym kolektorem dolotowym single plane, wałkiem rozrządu 0,575 i gaźnikiem 650 DP z dużymi kolektorami wydechowymi long tubes.

Gdybym miał zbudować budżetowy silnik 302:

-Te głowice 190 cm3 z Ebay
-Kolektor dolotowy Victor Jr
-Wałek rozrządu TFS Stage 2
-Gaźnik Holley 650 DP
-Kolektory wydechowe 1 3/4 BBK Long tubes
Prawie moja konfiguracja. Z wyjątkiem tego, że mam Weiand Stealth i Commander 950 EFI. Samochód zyskał 0,5 na 8. biegu w porównaniu do kilku portowanych E7. A moje miały rzekomo 210 cm3 głowice 2.02/1.60.

Z E7 generował 275 KM na kołach. Założyłbym się, że z Procomps generuje teraz około 320 KM. Jest wyraźnie mocniejszy.
 
Czy ktoś ma jakieś prawdziwe informacje na temat głowic sve? Wszystkie posty zwykle tylko o nich mówią, z tego, co wymienił lmr. Właściwie nie widziałem, żeby ktoś zamieścił coś o prawdziwych liczbach lub ich trwałości? Jestem pewien, że ktoś ich faktycznie używał i ma jakieś informacje?
 
Myślę, że przesłanie brzmi: trzymaj się od nich z daleka. Czyż obecnym gorącym zestawem nie są głowice TFS 190 11R 56cc i wałek rozrządu od Eda? Jeśli zachowam swój 302, wybieram te głowice i wałek rozrządu.
 
Jeśli przepływają one około 250 cfm, jak twierdzi LMR, a jakość jest odpowiednia, brzmią jak świetna oferta. Problem w tym, że nigdzie nie widziałem, żeby to potwierdzono. Nie widziałem żadnych niezależnych numerów z hamowni przepływu, żadnych prawdziwych raportów na temat jakości. Nawet czasu na 1/4 mili ani numerów z hamowni podwoziowej.

Z tego, co rozumiem, są one podróbką głowicy edelbrock performer rpm. Numery przepływu LMR są podobne do numerów edelbrock, więc przepływ MOŻE być legalny.

Tak, 11r 190 to teraz gorący zestaw. Wydają się być magiczną głowicą, która dobrze sprawdza się we wszystkim, od standardowego shortblocka po 408 stroker. Ale ta głowica tak naprawdę nie jest w tej samej klasie co 11r. Głównym konkurentem dla 11r jest afr 185, a nie chińskie głowice poniżej 1k.

Główną konkurencją dla tej głowicy są flotek, pro comp i podobne głowice typu ebay. Najbliższym konkurentem od głównej firmy produkującej głowice byłby trick flow twisted wedge lub e street od edelbrock.
 
Użyłem 3 zestawów głowic flotek. Świetna głowica cylindrów w tej cenie. Potrzebne są jednak lepsze sprężyny, szpilki arp i dwuczęściowe płytki prowadzące. Ale potem za każdym razem mnie zaskakiwało.

Kolektory Trickflow track heat lt i magiczny wszechmocny wałek rozrządu b303 301 KM na kołach

312 KM / 321 moment obrotowy po strojeniu realspeed.

To, że coś nie jest popularne, nic dla mnie nie znaczy.
 
Właśnie skończyłem instalować je w moim 93, głowice sve. Jeszcze nim nie jeździłem, czekam aż skończę wydech. Wygląda na dobrą jakość, użyłem wahaczy rolkowych trick flow 1.6 i musiałem trochę pomierzyć długość popychacza. Nie wiem, dlaczego ten drugi gość mówi, że trzeba zanieść złożoną głowicę do warsztatu.
Jakim wałkiem rozrządu i specyfikacją jeździsz z głowicami SVE?
 
21 - 40 of 61 Posts