Ford Mustang Forums banner
81 - 100 of 130 Posts
Czujnik położenia wału korbowego i pokrywa rozrządu 96-01
Czujnik wałka rozrządu 99-01

Musisz wykonać niestandardową podkładkę dystansową do koła wyzwalającego. Poprosiłem wujka, żeby mi zrobił zestaw. Koło pasowe 94/95 jest wklęsłe z tyłu, więc nie można po prostu skrócić nosa, tak jak można to zrobić z kołem pasowym 86-93.

Poniżej znajduje się moje koło pasowe na starej wadze, którą mam.

View attachment 1106737
Cholera, zdjęcia wciąż nie działają.
 
Discussion starter · #82 ·
@5_0Muscle gdzie kupiłeś wspornik tylnego zacisku? Czy jest on dostarczany ze wspornikami przeciw jęczeniu?
Wspornik przedłużający można kupić w S&S Engineering. Wspornik zacisku pochodzi z cobry i został dostarczony z moją tylną osią. Nie jestem pewien, czy można kupić wsporniki przeciw jęczeniu osobno.
 
Discussion starter · #83 ·
Byłem ciekaw, czy masz numery części lub model roku dla
  • Synchronizacja wałka rozrządu Explorer (styl 2-przewodowy VR)
  • Czujnik położenia skrzyni korbowej Explorer
  • Osłona rozrządu Explorer
Buduję 351w dla mojego 04 Crown Vic i staram się zebrać wszystkie potrzebne części. Byłem również ciekaw koła wyzwalającego i montażu? Zastanawiałem się, czy ten dla 94-96 5.0/5.8 zadziała lub dlaczego miałby nie działać?
Dwain omówił powyżej roczniki. Wszystkie standardowe części są dostępne w serwisach Rockauto, eBay lub na złomowisku.

Zakładam, że pytasz o użycie standardowego zestawu koła wyzwalającego Explorer? Możesz, jeśli użyjesz kompletnego zestawu akcesoriów z Explorera. Pasek jest bliżej silnika w Explorerze. Nie można mieszać i dopasowywać, w przeciwnym razie pasek się nie wyrówna.

Aby to zrobić, myślę, że potrzebujesz minimum następujących elementów z Explorera:
Wsporniki akcesoriów (alternator, układ kierowniczy, klimatyzacja itp.)
Osłona rozrządu
pompa wodna
wyważarka harmoniczna/koło pasowe wału korbowego
alternator
pompa wspomagania
Sprężarka klimatyzacji
 
Discussion starter · #84 ·
Wcześniej wspomniano, ale w zeszły weekend mieliśmy bankiet nagród naszego lokalnego klubu i oficjalnie otrzymaliśmy nasze trofea. Chłopaki, jakie one były imponujące.

Ashley zajęła pierwsze miejsce w klasie Pań, co dało jej trofeum prawie tak wysokie jak ona i spersonalizowaną kurtkę.
Image


Stephen zajął pierwsze miejsce w klasie Provisional (tj. CAM i XS) i ogólnie najlepszy PAX. Otrzymał trofeum, spersonalizowaną kurtkę, spersonalizowaną plakietkę i trofeum dla najlepszego PAX klubu do zatrzymania na jeden rok.
Image
 
Wcześniej wspomniano, ale w zeszły weekend mieliśmy bankiet nagród naszego lokalnego klubu i oficjalnie otrzymaliśmy nasze trofea. Chłopaki, jakie one były imponujące.

Ashley zajęła pierwsze miejsce w klasie pań, co przyniosło jej trofeum prawie tak wysokie jak ona i spersonalizowaną kurtkę.
View attachment 1106738

Stephen zajął pierwsze miejsce w klasie Provisional (tj. CAM i XS) i ogólnie najlepszy PAX. Otrzymał trofeum, spersonalizowaną kurtkę, spersonalizowaną plakietkę i ogólne trofeum PAX klubu do zatrzymania na jeden rok.
View attachment 1106739
To wspaniale widzieć was dwoje zaangażowanych w ten sam sport. O to właśnie chodzi.
 
Czujnik położenia wału korbowego i pokrywa rozrządu 96-01
Czujnik położenia wałka rozrządu 99-01

Musisz wykonać niestandardową podkładkę dystansową dla koła wyzwalającego. Poprosiłem wujka, żeby mi zrobił zestaw. Koło pasowe 94/95 jest wklęsłe z tyłu, więc nie można po prostu skrócić nosa, jak można to zrobić z kołem pasowym 86-93.

Poniżej jest moje siedzące na starej wadze, którą mam.

View attachment 1106737
Czy koło wyzwalające wału korbowego jest z modelu 4.6? Mogę znaleźć koła pulsacyjne na eBay, ale na rock auto nie mogę znaleźć ani koła wyzwalającego, ani pulsatora dla modeli 5.0w?
 
Jeśli nie używasz explorer front wrap, będziesz musiał skonfigurować niestandardowe ustawienia.
 
Discussion starter · #89 ·
Front wrap?
Przedni układ serpentynowy. Moja konfiguracja jest w pełni niestandardowa. Zaprojektowałem własne koło wyzwalające w Fusion 360 i zleciłem jego wycięcie firmie Send Cut Send. Następnie zleciłem warsztatowi obróbkę, aby pasowało do mojego standardowego balansu 94.
Image

Image
 
Wspornik przedłużający można kupić w S&S Engineering. Wspornik zacisku pochodzi z cobry i został dostarczony z moją tylną osią. Nie jestem pewien, czy można kupić wsporniki zapobiegające jęczeniu osobno.
Dzięki, znalazłem je, szukając w Google. Wygląda na to, że wsporniki działają zarówno z tylnymi płytami cobry, jak i gt. Mają 2 zestawy otworów. Prawdopodobnie zrobię to zamiast wsporników cobry. Sposób, w jaki są zaprojektowane, powinienem być w stanie użyć standardowych wsporników antimoan.
 
Przedni układ serpentynowy. Mój układ jest w pełni niestandardowy. Zaprojektowałem własne koło wyzwalające w Fusion 360 i zleciłem jego wycięcie przez Send Cut Send. Następnie zleciłem warsztatowi obróbkę, aby pasowało do mojego standardowego balancera z 94 roku.
View attachment 1106756
View attachment 1106757
Czy jest szansa, że zechciałbyś udostępnić plik CAD, aby inni mogli go wykonać? Podoba mi się ta opcja. Można by łatwo zmodyfikować pokrywę rozrządu Explorera, aby z tym działała.
 
Przedni układ serpentynowy. Mój układ jest w pełni niestandardowy. Zaprojektowałem własne koło wyzwalające w Fusion 360 i zleciłem jego wycięcie przez Send Cut Send. Następnie zleciłem warsztatowi obróbkę, aby pasowało do mojego standardowego balancera z 94 roku.
View attachment 1106756
View attachment 1106757
Czy mogę użyć balancera harmonicznego Explorera 96-01 w 351w?
 
Discussion starter · #93 ·
Czy jest szansa, że zechciałbyś udostępnić plik cad, aby inni mogli go wykonać? Podoba mi się ta opcja. Można by łatwo zmodyfikować pokrywę rozrządu Explorera, aby z tym działała.
Tak, nie mam nic przeciwko udostępnianiu. Koło wyzwalające i wyważarka będą musiały być obrobione do pasowania wciskowego. Zaprojektowałem je w pomniejszonym rozmiarze, więc ten krok musi zostać wykonany. Nie mogę tu tego załączyć, ponieważ rozszerzenie pliku jest niedozwolone.
 
Discussion starter · #94 ·
Czy mogę użyć tłumika drgań harmonicznych z Explorera 96-01 w 351w?
Uważam, że wyważenie jest inne między 302W a 351W, ale może warto to sprawdzić. Fizycznie, myślę, że będzie pasować.
 
Discussion starter · #95 ·
Zdecydowałem się przeprojektować górne mocowanie amortyzatora gwintowanego. Gdybym przewidział, włączyłbym to do wspornika górnego wahacza, który również przeprojektowałem pod koniec zeszłego roku. Ale przeprojektowanie tego wspornika było również jednym z powodów, dla których muszę zmienić mocowanie amortyzatora gwintowanego. Ponieważ górne ramię wahacza zostało przyciągnięte bliżej linii środkowej samochodu, sprężyna uderzała teraz w górne ramię.

Dodatkowo mam straszny problem z wyjęciem amortyzatora z mocowania. Jest idealnie dopasowany, a najmniejsze niedopasowanie sprawia mi wiele problemów.

Zdecydowałem się zaprojektować przykręcaną wieżę z regulowanymi wspornikami wysokości. Zdecydowałem się na regulowane wysokości ze względu na możliwość regulacji wysokości ramion wahacza. Chcę głównie utrzymać amortyzator w jego idealnym zakresie roboczym, zachowując jednocześnie pożądaną wysokość jazdy.

Zbyt fantazyjne regulowane mocowanie po prawej stronie i nowe proste mocowanie wieży po lewej stronie.
Image


YouTube!
 
Discussion starter · #96 ·
Próbuję nadrobić zaległości, ostatnio byłem naprawdę zajęty.

Ponieważ założyłem duże hamulce z przodu, zacząłem zastanawiać się, jakiego użyć pompy hamulcowej. Jednym ze sposobów jest obliczenie stosunku powierzchni pompy do powierzchni zacisku. Ponieważ nie zmieniam wspomagania hamulców ani przełożenia pedału, powinno to dla mnie zadziałać. Wcześniej miałem hamulce 03-04 cobra z pompą hamulcową 94-95 cobra 15/16". Dało to przełożenie 16,6 i naprawdę podoba mi się działanie hamulców. Z zaciskami ATS/XTS i tą samą pompą hamulcową przełożenie wzrasta do 17,5. Wraz ze wzrostem przełożenia pedał staje się bardziej miękki, a skok dłuższy. Jeśli zwiększę rozmiar do pompy hamulcowej 93 cobra, przełożenie spada do 15,4. Tak więc moje obecne odczucie pedału jest tuż przed tymi dwiema pompami hamulcowymi. Ponieważ 15/16" jest obecnie zainstalowany, zamierzam go najpierw wypróbować.

Nie chcesz, żeby skok był za długi, ale też nie chcesz, żeby pedał był zbyt twardy, żeby łatwo było zablokować koła.
Oto, co obliczyłem dla kilku typowych konfiguracji.
 
Discussion starter · #97 ·
Sezon autocrossowy się rozpoczął i zrobiłem z tego przygodę!

W piątek po pracy Ashley i ja podróżowaliśmy z VA do Charlotte, aby wziąć udział w autocrossie na ZMax. To był również pierwszy raz, kiedy Ashley kempingowała w przyczepie. Właśnie kupiłem składany materac piankowy 6" .

Rano zabrałem Ashley na pociąg do domu, a ja pojechałem na północ do Winston Salem na kolejny autocross. To było dużo zabawy. Wcześniej dużo mówiło się o tym, że tam będę i były pewne wysokie oczekiwania. Myślę, że dostarczyłem 😁 Wkrótce dostanę wideo i wyniki.

Potem pojechałem na zachód do Ponies in the Smokies, gdzie brałem udział w konkursie King of the Smokies. King of the Smokies brał udział w każdym wydarzeniu: Shine Run, autocross, shotgun alley, drag racing, dyno i pokaz samochodów. To była absolutna frajda. Będę miał wyniki i wiele filmów z tego, ponieważ trwało to 5 dni.

Mam kilka filmów z pojedynczych przejazdów z powyższych wydarzeń na moim YouTube.
 
Discussion starter · #98 ·
Autocross powraca, kochanie!

Jak powiedziałem powyżej, pojechaliśmy do zMax w Charlotte. Było prawie 200 kierowców. W klasie CAM było 15 kierowców, w Ladies było 3 kierowców. Poznałem kilka osób, które widziałem lub które widziały mnie na Instagramie, więc to było fajne. Z wyglądu samochód Leo przyćmiewa mój.
Image

To było nasze wydarzenie testowe. Po raz pierwszy ścigałem się z nowymi hamulcami i sztywniejszymi sprężynami przednimi (800#). Samochód sprawował się naprawdę dobrze. Pedał hamulca jest trochę miękki, jak wiedziałem z obliczeń powyżej. Ale wciąż miałem pełną kontrolę nad hamowaniem i szybko się dostosowałem. Kolejną nowością w tym roku był RaceCapture i Solo Storm. Solo Storm jest naprawdę potężny i tak łatwy w użyciu. Żałuję, że nie przeszedłem na niego wcześniej.

Potrzebowałem kilku przejazdów, aby wrócić do formy, ale podczas mojego ostatniego przejazdu byłem blisko tempa i zająłem 4. miejsce w klasie. Jednak wciąż traciłem 1 sekundę do pierwszego miejsca w CAM (Skoons Camaro, który jest bardziej Corvette niż Camaro). Ashley miała łatwy przejazd do pierwszego miejsca w Ladies i ponownie zapoznawała się z samochodem. Ogólnie pax zająłem 31/198, a raw zająłem 47/198.
Image


 
Discussion starter · #100 ·
wygląda na dobre czasy
dzięki twojemu tuningowi! Wkrótce będę musiał się z tobą skontaktować, ponieważ są pewne problemy z prowadzeniem, które wymagają uwagi. Samochód po prostu nie jest tak często używany na ulicy.
 
81 - 100 of 130 Posts