Ford Mustang Forums banner

RinerAutomotive Autocross SN95 Build

19K views 129 replies 13 participants last post by  5_0Muscle  
#1 · (Edited)
Image
Pomyślałem, że czas założyć wątek o budowie na Corral. Niektórzy mogą rozpoznać mojego mustanga z Instagrama lub YouTube, który działa pod nazwą użytkownika RinerAutomotive.

Lubię wątki o budowie, ponieważ mogę zagłębić się w szczegóły bardziej niż na Instagramie, a czasem na YouTube. Mogę również uzyskać lepszą interakcję lub wymianę pomysłów na forach.

Historia
Zawsze miałem mustanga, od mojego pierwszego samochodu, 4-cylindrowego z 1990 roku, przez 5.0 GT z 1991 roku, aż po tego SN95 z 1994 roku. Kupiłem 94, aby mieć czystą kartę, ponieważ chciałem ścigać się i nie mogłem się zmusić do pocięcia nadwozia fox (chociaż żałuję, że nigdy nie sprzedałem 91). Ponadto SN95 było pod dostatkiem i były tanie, chociaż ostatnio wydaje się to zmieniać. Pierwotnym planem było zbudowanie samochodu CMC i ściganie się koło w koło. W 2011 roku kupiłem tego Mustanga V6 z 1994 roku. Był to model podstawowy, czyli lekki i miał zablokowany silnik. Był to idealny samochód do rozpoczęcia mojej budowy, ponieważ planowałem ostatecznie wszystko zmienić (silnik, zawieszenie, tył, wnętrze).
Image


Następnie znalazłem działający silnik 5.0 z Mustanga z lat 94-95, który można było bezpośrednio wymienić. W 2012 roku wraz z moim tatą rozpocząłem mój pierwszy sezon autocross. Zasadniczo standardowy Mustang V6 z zamianą silnika 5.0. Więc nie prowadziło się dobrze, ale czas spędzony na siedzeniu był tym, czego chcieliśmy. Z każdym sezonem modyfikowałem samochód coraz bardziej. Jeździłem w E-Street Prepared, C-Prepared, a teraz CAM-T. Klasa CAM pozwala mi zbudować samochód, który chcę i nie muszę przestrzegać restrykcyjnego zestawu zasad.
Image


Modyfikacje
Jak wspomniałem, każdego sezonu staram się ulepszać samochód, więc samochód przeszedł wiele zmian na przestrzeni lat. To jest jego obecna konfiguracja, którą nazwałem RA12

Zawieszenie przednie
  • Niestandardowe SLA zaprojektowane i zbudowane przeze mnie
  • Amortyzatory JRi Shocks
  • Sprężyny 400#
  • Stabilizator Steeda
Zawieszenie tylne
  • Ramię momentu obrotowego MM
  • Drążek Panharda MM
  • Dolne wahacze MM
  • Amortyzatory MM2 z zestawem coilover
  • Sprężyny 250#
  • Standardowy stabilizator 21 mm
Podwozie
  • Łączniki ramy pomocniczej MM na całej długości
  • 4-punktowa klatka bezpieczeństwa
Silnik
  • 306 Remont
  • Trick Flow TW 11R 170
  • Kolektor dolotowy Holley Systemax
  • Wałek rozrządu Anderson N-41
  • Krótkie kolektory BBK
  • Wtryskiwacze 30lb
  • Przepustnica BBK 75mm
Koła/hamulce
  • Kansei KNP 18x10.5 et 12
  • Bridgestone RE-71RS 295/30R18
  • Hamulce 03-04 Cobra przód/tył
  • Klocki hamulcowe G-Loc R6 przód
  • Klocki hamulcowe CarboTech AX6 tył
  • Cobra ABS
Wnętrze
  • Fotele Corbeau FX Pro
  • Usunięcie tylnego siedzenia
  • Rozebrana deska rozdzielcza
  • Kierownica wyścigowa Momo
Zewnętrzny
  • Zainstalowana samodzielnie folia winylowa
  • Samodzielnie wykonany przedni splitter ze sprzętem Professional Awesome
  • Samodzielnie wykonany tylny spojler
  • Poszerzenia błotników eBay
  • Otwory wentylacyjne maski Race Louver
Jestem pewien, że jest mnóstwo innych drobiazgów, o których zapominam, ale to jest tego główna część. Aby uzyskać więcej informacji na temat samochodu lub filmów z autocrossu, sprawdź mój kanał YouTube: @RinerAutomotive
Image
 
#2 · (Edited)
Nie chcąc zbytnio cofać się w czasie, ale w okresie poza sezonem między 2020 a 2021 rokiem nastąpiła duża transformacja z niedopracowanego samochodu C-Prepared do relatywnie konkurencyjnego CAM-T. To również odpowiada uruchomieniu YouTube i Instagrama, więc to dobry punkt wyjścia.

Pierwszą rzeczą było dostosowanie się do zasad CAM, które wymagały "wykończonego" wnętrza, opon 200+TW i dopuszczenia do ruchu. Na szczęście samochód miał 25 lat na początku 2021 roku, co w Wirginii pozwalało na uzyskanie tablic rejestracyjnych Antique bez kontroli stanu. Chociaż samochód rzadko jeździ po ulicy, ma tablice, rejestrację i ubezpieczenie. Upewniam się, że wszystkie moje samochody są bezpieczne, nawet jeśli nie wymagają kontroli stanu. Nienawidzę być za pojazdem z tylko jednym lub żadnym działającym światłem stopu lub innymi podejrzanymi elementami.

Stworzyłem listę rzeczy, które chciałem zrobić, która szybko wymknęła się spod kontroli. Pamiętaj, że to był rok 2020-2021.
  • Poprawna geometria przedniego zawieszenia ze sworzniami kulowymi Steeda X2
  • zamów Falken RT660s
  • zamów felgi Kansei KNP
  • Zainstaluj wnętrze (wciąż miałem wszystkie panele, ale musiałem kupić dywan i zbudować usunięcie tylnego siedzenia)
  • Usuń konstrukcję przedniego zderzaka i zbuduj zderzak rurowy i rurowe dolne podparcie rdzenia
  • Szlifuj/zagruntuj przednie błotniki i maskę
  • Otwory wentylacyjne w masce i szybkozłącza maski
  • DIY winylowe owijanie (ogromne zużycie czasu)
  • DIY przedni splitter z niestandardowo zaprojektowanym/zbudowanym szybkozłączem
  • Zabuduj przednią chłodnicę (wymagane przy montażu splittera)
  • Uniwersalne poszerzenia błotników ze względu na opony wypychane na zewnątrz nadwozia
Wszystkie te elementy mają dedykowany film na YouTube.
 
#3 ·
Przez cały sezon autocross 2021 samochód wydawał się szybszy (zdecydowanie lepiej wyglądał) niż w wersji CP z Hoosiers. Myślę, że wynika to głównie z korekty przedniego zawieszenia. Podczas obniżania samochodu środek przechyłu obniży się bardziej niż obniżono samochód. Tak było w moim przypadku, gdy mierzyłem przednie zawieszenie, przedni środek przechyłu znajdował się pod ziemią. CG samochodu obraca się wokół środka przechyłu. Ponieważ środek przechyłu był tak daleko od CG, oznaczało to, że samochód miał większą dźwignię na zawieszeniu, co skutkowało większym przechyłem nadwozia. Instalując dłuższe przeguby kulowe Steeda X2 i tuleje Global West Delrin, podniosłem środek przechyłu nad ziemię, a tuleje GW dodały więcej pochylenia i mniejszą elastyczność zawieszenia.

Klasa CAM miała większą konkurencję, co również jest plusem. Mój lokalny klub robi klasy bump, grupując wszystkie podobne klasy razem, a następnie rywalizując na podstawie PAX. Na rok 2021 zająłem 2. miejsce w klasie Provisional za GT350R. Moja dziewczyna, która również ściga się Mustangiem, również zajęła 2. miejsce w klasie Ladies za Ecoboost Mustangiem. Jej rok debiutu to 2019 i z każdym rokiem stale się poprawiała.
 
#5 · (Edited)
Miałem trzeci z rzędu weekend autocrossu w miniony weekend. Teraz mam kilka tygodni przerwy, aby naprawdę przyjrzeć się wszystkiemu i mam nadzieję, że silnik zostanie przerobiony na zapłon bez rozdzielacza. To ostatnie wydarzenie trwało 2 dni w NCCAR, czyli małym torze drogowym w Północnej Karolinie. Ustawili autocross na połowie toru, który miał nieco ponad 1 milę. Po dwukrotnym przejściu toru każdego dnia i po prostu ogólnym rozmiarze NCCAR, moje nogi są skończone. Na szczęście kupiłem właśnie elektryczną hulajnogę Turbo Ant. Zrobiłem jednak błąd, kupując tylko jedną, ponieważ myślałem, że między samochodem a hulajnogą Ashley i ja nie będziemy jej potrzebować w tym samym czasie... dziś zamówiono drugą 😁
Image

Sobota
Tylko ja wyszedłem na sobotnie wydarzenie i było mokro. Większość ludzi odwołała, co dało nam 23 uczestników. NCR jednak to zrobiło, ale z trzema biegami musieliśmy pracować dwa biegi i jechać jeden. Bezpiecznie można powiedzieć, że byłem dość mokry, ale zaplanowałem to z wyprzedzeniem i zabrałem odzież na mokrą pogodę, z wyjątkiem butów, ale miałem komplet suchych ubrań i butów w mojej ciężarówce na wszelki wypadek. Nie pchałem samochodu wystarczająco mocno, aby powiedzieć, czy zwiększenie pochylenia dało jakąkolwiek różnicę. Dodatkowo myślałem, że naprawiłem problem z paliwem/RaceTCS, sprawdzając okablowanie i wgrywając nowe oprogramowanie. Ale po biegu nr 3 samochód znowu jechał bardzo bogato i dymił. Ponownie ominąłem jednostkę RaceTCS. Myślę, że będę musiał ją wysłać, aby dowiedzieli się, co się dzieje. Tor był fajny, chociaż wiedziałem, że jadę wolno. Interesujące było prowadzenie autocrossu na torze drogowym z pochylonymi zakrętami, zmianami wysokości i wąską drogą (~2-3 pasy). Na szczęście wygrałem CAM-T (również jedyny konkurent 😏).
Niedziela
Ashley wyszła ze mną, a pogoda była o wiele ładniejsza, chociaż wciąż było chłodno i wietrznie. Tor był odwrócony w stosunku do sobotniego. To był pierwszy raz Ashley w NCCAR. Poza dniem poprzednim był to mój pierwszy raz od 2016 roku, kiedy to był to wyścig na czas, a nie autocross. W niedzielę liczba uczestników podwoiła się, ale wciąż była niska i znowu musieliśmy pracować dwa biegi i jechać jeden. Ale było sucho 😁 Ten tor naprawdę wymagał patrzenia w przyszłość, więc to był mój główny cel na weekend: oczy w górę.
Ashley jechała pierwsza i poszło jej dobrze. Jechała w większości czysto i starała się naciskać na siebie. Ale pracowałem na torze i wciąż przyzwyczaja się do większych prędkości i pchania samochodu do granic możliwości. Ale weszła w zakres 79 sekund, co, jak się okazało, było przyzwoite. Nie rozdawali kart z czasami, nie mieli tablicy pomiaru czasu, ale ogłaszali przez głośnik i radio FM. Jednak nie słyszeliśmy głośnika, a mój samochód nie ma radia FM. Oboje uznaliśmy, że trudno jest mocniej naciskać, nie znając żadnych czasów.
Potem przyszła moja kolej na jazdę. Pierwszy bieg tor wydawał się szybki i uderzyłem w ogranicznik obrotów na odcinku przed metą, przez co samochód poczuł się, jakby stracił całą moc. Najwyraźniej nie odbija się od ogranicznika obrotów jak nowsze samochody. Więc we wszystkich pozostałych biegach wrzuciłem trzeci bieg na ostatni odcinek (który był w zasadzie slalomem). Nadal nie miałem pojęcia, jakie były moje czasy, ale wiedziałem, że najszybszy w tym dniu to 67 sekund, ale jeśli miałeś niskie 70 sekund, gotowałeś. W trzecim biegu ktoś mi powiedział, że miałem 74 sekundy, a współkierowca GT350R miał 72 sekundy, więc teraz miałem punkt odniesienia. Ostatni bieg po prostu wysłałem, starając się pozostać czystym... 71,9 sekundy!!! Co dało mi 8. miejsce w klasyfikacji generalnej tego dnia. Tak bardzo zadowolony z tego po moich słabych występach na innych autocrossach. Samochód na początku wciąż wydawał się trochę podsterowny, ale gdy opony się rozgrzały, było naprawdę dobrze. Trudno powiedzieć, że jest teraz idealnie, ponieważ nie było to na płaskiej powierzchni, jak to zwykle bywa w przypadku autocrossu. I będąc znowu jedynym samochodem CAM-T, wygrałem klasę. Staram się zdobyć jak najwięcej punktów, ponieważ nie mogę wziąć udziału we wszystkich wydarzeniach, a trofeum byłoby niesamowite.
Niestety, przednia kamera się zepsuła i nie mam nagranych żadnych moich biegów i tylko kilka Ashley. Super zawiedziony tym. Będę musiał zobaczyć, co mogę zrobić z filmem na YouTube. Ale zmieniłem niektóre ustawienia w GoPro, więc mam nadzieję, że to się nie powtórzy.
Image
 
#6 ·
Myślę, że potrzebujesz większego skrzydła z tyłu... Nie sądzę, żeby to, które masz, wytworzyło wystarczającą siłę docisku :poop:. Nigdy nie słyszałem o NCCAR, ale nie interesuje mnie autocross. Czy to podobne do Solo2 w SCCA?
 
#7 ·
Myślę, że potrzebujesz większego skrzydła z tyłu.. Nie sądzę, żeby to, które masz, wytworzyło wystarczającą siłę docisku :poop:. Nigdy nie słyszałem o NCCAR, ale nie interesuje mnie autocross. Czy to podobne do Solo2 w SCCA?
Tak, mój tylny spojler nie jest zgodny z maksymalnymi przepisami, nie miałem wystarczająco materiału. To właściwie stary znak drogowy. Ale na razie spełnia swoje zadanie.

NCCAR to tak naprawdę tor wyścigowy, który nie jest powszechnie używany do autocrossu. Jest częściej używany jako miejsce testowe, ponieważ oznacza North Carolina Center for Automotive Research.

Tak, autocross to powszechna nazwa dla SCCA Solo2
 
#9 ·
Budowa SLA
Zawieszenie przednie SLA to coś, o czym marzę od dawna, od czasów oferty Agent 47. Opcje dla SLA dla SN95 (i fox) były bardzo ograniczone. Były firmy, które pojawiały się i znikały, które je oferowały. Griggs wciąż istnieje, a koszt może szybko wzrosnąć do 8-10 tys. dolarów. To poza budżetem dla większości samochodów ulicznych. Ale byli ludzie, którzy zbudowali własne, więc jest to możliwe. Czuję teraz, że zgromadziłem wystarczająco dużo umiejętności projektowania, produkcji i innych, aby podjąć się budowy własnego przedniego zawieszenia SLA. Projekt na taką skalę to coś, czego nigdy wcześniej nie robiłem, ale wiedziałem, że mogę to zrobić. Nie jestem inżynierem projektantem ani inżynierem wyścigowym. Jestem inżynierem mechanikiem, ale szczerze mówiąc, nie wykorzystałem wielu z tych rzeczy, których nauczyłem się na studiach (2010).

Projekt
Griggs oferuje swoje części na zasadzie indywidualnej, co pozwala na użycie niektórych części bez konieczności kupowania całego zestawu. Korzystając z adaptera przegubu kulowego Griggs dla wrzeciona SN95, zacząłem projektować własne przednie zawieszenie. Zaczęło się to pod koniec 2021 roku od badań, czytania książek i oglądania wielu zdjęć. Zabrałem zapasowy standardowy element k-member, aby użyć go do makiet i do wykonania szablonu, jeśli miałbym iść tą drogą. Następnie potrzebowałem oprogramowania do projektowania. Fusion 360 jest darmowy, łatwy w użyciu i dość wydajny. Miałem pewne doświadczenie w CAD z uczelni (Inventor) i trochę z pracy (Pro-E), co pozwoliło mi zacząć, a następnie użyłem YouTube, aby wypełnić luki w korzystaniu z Fusion 360.

Niektóre kryteria projektowe, których postanowiłem się trzymać
  • Zmodyfikuj standardowy k-member, aby zaoszczędzić na kosztach, czasie projektowania/produkcji i zmniejszyć złożoność/ryzyko
  • Używaj części dostępnych w handlu w jak największym stopniu, co pozwala na powtarzalność i wymienność części
  • Wrzeciono SN95
  • Zacznij od standardowego dolnego wahacza, aby zaoszczędzić na kosztach i ryzyku <- nie było to możliwe
  • Całkowicie przykręcane. Samochód może w razie potrzeby wrócić do kolumny resorującej. Przyszłe zmiany konstrukcyjne można łatwo zainstalować
  • Duża regulacja
Zgodnie z tymi kryteriami zacząłem dokonywać wielu pomiarów i przenosić je do projektów w Fusion 360. Oto ostateczny projekt, który wymagał wielu poprawek, aby tu dotrzeć.
Image

Projektowanie zawieszenia wymaga wielu kompromisów, a do ilościowego określenia projektu i zmian wymagane jest oprogramowanie analityczne. W tym celu wybrałem Suspension Analyzer, który jest wiodącym oprogramowaniem w tej przestrzeni. Kosztuje około 450 dolarów, ale jest bardzo wydajny. Korzystając z pomiarów z Fusion 360, wprowadziłem je do Suspension Analyzer, aż uzyskałem coś odpowiedniego. (Uwaga: wartości na poniższym zrzucie ekranu służą wyłącznie celom demonstracyjnym)
Image


Budowa
Teraz, gdy mam plan projektowy, mogę zacząć budować. Użyłem SendCutSend do wycięcia wielu płyt. Ta usługa jest niesamowita i bardzo przystępna cenowo. Nie ma mowy, żebym mógł zrobić coś zbliżonego do jakości i spójności SendCutSend za tę cenę. Użyłem wielu części ze świata torów okrężnych. Części, które zaprojektowałem i zbudowałem, to mocowanie górnego wahacza, mocowanie górnego amortyzatora, dolny wahacz, wsporniki k-member. Części, które kupiłem, to górny wahacz, amortyzator, przeguby kulowe, końcówki drążków i adapter górnego przegubu kulowego wrzeciona.
Image

Image


Teraz jestem w fazie testów, która może, ale nie musi, prowadzić do przeprojektowania. Ale w tej chwili jestem z tego bardzo zadowolony, ale do tej pory przejechałem tylko 3 wydarzenia.

Jeśli chcesz więcej szczegółów, na moim kanale YouTube jest kilka filmów lub po prostu zapytaj tutaj.
 
#11 ·
Myślałem o próbie zaadaptowania części z Corvette.
Nigdy tego nie badałem, żeby sprawdzić, czy to w ogóle wykonalne, ale od kilku lat mam to z tyłu głowy.
Również to zbadałem i jest to bardzo wykonalne. Są samochody, które to zrobiły. Dla mnie nie widziałem tego jako ważnej opcji do dalszego rozważania z tych powodów
  • Rozstaw śrub kół jest inny. Nie chcę różnych rozstawów śrub z przodu i z tyłu. Nie chcę kupować nowych kół/hamulców. Nie chcę modyfikować piasty do rozstawu śrub Mustanga, ponieważ jest to teraz niestandardowy element.
  • Duża fabrykacja, aby zbudować nowe kmember lub włączyć poprzecznicę Corvette, co następnie zmienia umiejscowienie silnika i układ kierowniczy
  • Długości górnych i dolnych wahaczy i dopasowanie ich pod nadwozie Mustanga?? A może trzeba będzie użyć niestandardowych wahaczy??
  • Części Chevy w Fordzie!!! Tylko żartuję, to mi nie przeszkadza.
Zwrotnice Corvette wyglądają na świetne elementy i rozwiązałyby tak wiele problemów, po prostu nie chciałem podejmować się tego projektu.
 
#12 ·
EEC-V i system zapłonu bez rozdzielaczaJak wielu wie, 302W 5.0 używa EEC-IV ECU/PCM/ECM (jakiego terminu chcesz użyć), który jest pre-OBD2 i używa rozdzielacza. Cóż, nie jest to zbyt przydatne do przeglądania lub rejestrowania parametrów silnika, ani nie jest zgodne z dzisiejszymi standardami. Rozdzielacze zostały wycofane ze wszystkich samochodów produkcyjnych od co najmniej 20 lat. Nie rozumiem, dlaczego tak wielu z nas, miłośników 302W, ciągle musi znosić używanie rozdzielacza i innej starej technologii. Dodatkowo pozbycie się rozdzielacza daje więcej miejsca na sprężarkę śrubową :unsure: Moim zdaniem pojedyncze cewki również wyglądają lepiej

5.0L został wycofany z Mustanga, ale przetrwał jeszcze kilka lat w Explorerze do 2001 roku. Te 5.0L były EEC-V i systemami zapłonu bez rozdzielacza (DIS), jednak używały pakietów cewek zamiast pojedynczych cewek. Ale to dobry punkt wyjścia do pozyskiwania czujników. Następnie pojawia się EFIDynoTuning.com, który promuje wymiany silników, że najlepszym ECU do użycia jest luksusowy sedan 03-04 (np. Crown Vic, Grand Marquis, Town Car, Marauder) i używa strategii RZASA. Ale wszystko trzeba by było zrobić samemu i rozgryźć w miarę postępów.

Tak.... istnieje kilka aftermarketowych ECU, które mogą uruchamiać DIS i mają lepsze funkcje niż OEM, takie jak Holley, Megasquirt, Haltech. Ale to kosztuje dużo pieniędzy. Będziesz potrzebować ECU, nowej wiązki przewodów lub wiązki adaptera, innych wiązek adaptera dla DIS, czujników/sprzętu i innych elementów, jestem pewien. Szybko sumuje się to do tysięcy dolarów. Nie mówię teraz, że aftermarketowy ECU jest tego wart, naprawdę chcę i prawdopodobnie ulepszę do Haltech pewnego dnia. Ale na razie jest to poza budżetem i ta opcja DIY jest możliwa.

Plan:
  • EEC-V z luksusowego sedana 03-04
  • Zmodyfikuj wiązkę przewodów błotnika SN95 V6 ECU (już EEC-V, odpowiednie złącza dla CCRM i odłączenia silnika oraz odpowiednie długości)
  • Zmodyfikuj wiązkę przewodów silnika SN95 5.0L (odpowiednie złącza i długości)
  • Kilka zapasowych wiązek przewodów z innych Fordów EEC-V jako dawcy przewodów dla zmodyfikowanych wiązek przewodów powyżej
  • Cewki zapłonowe z Godzilla 7.3L (2-pinowa głupia cewka i ma otwory montażowe)
  • Przewody świec zapłonowych LS
  • Synchronizacja wałka rozrządu Explorer (styl 2-przewodowy VR)
  • Czujnik położenia wału korbowego Explorer
  • Osłona rozrządu Explorer
  • Niestandardowe koło wyzwalające i montaż
  • Niestandardowe wsporniki cewek
  • Książki schematów elektrycznych Ford OEM dla SN95 i Crown Vic
  • Dużo czasu na studiowanie schematów okablowania i ponowne okablowanie wiązek przewodów
Wiem, że wiele osób wciąż będzie pytać dlaczego? Dlaczego nie, bądźmy inni, przesuwajmy granice tego, co możliwe. Plus wygląda niesamowicie

Image
 
#14 ·
Porozmawiajmy o kącie pochylenia zwrotnicy, kąt pochylenia zwrotnicy może mieć kilka zalet. Podczas skręcania dodaje lub odejmuje pochylenie w odpowiednim kierunku. Tworzy siłę centrowania i informację zwrotną z układu kierowniczego, ale jeśli przesadzimy, może wymagać zbyt dużej siły do ​​kierowania. Tworzy również efekt podnoszenia, podnosząc jedną stronę, a tym samym przenosząc ciężar na przeciwległy tył. Może to pomóc w uzyskaniu większej nadsterowności/mniejszej podsterowności samochodu. Ale w przypadku niektórych samochodów lub konfiguracji może to być negatywne. Ale dla mnie myślę, że to wszystko pozytywy dla mojego samochodu i dla autocrossu.

Podczas kontroli zawieszenia po imprezie stwierdziłem, że kąt pochylenia zwrotnicy wynosi około 4 stopni, co jest zdecydowanie za mało dla tego, do czego ten samochód jest zbudowany. Zauważyłem w dokumencie instalacyjnym Griggs SLA, że należy zacząć od 8 stopni dla konfiguracji autocross. Początkowo myślałem o rozpoczęciu od 6 stopni, ale może więcej zawsze jest lepsze 🧐. Zatem podwójmy to do 8 stopni i zobaczmy, jak samochód się sprawuje. Tak czy inaczej, potrzebuje znacznie więcej niż 4 stopnie.

Film o zmianie kąta pochylenia zwrotnicy:
 
#15 ·
Musiałem wypróbować konfigurację ECU i zmiany w kącie pochylenia kół w miniony weekend. Ashley i ja jechaliśmy 3 godziny na południe, aby w sobotę ścigać się z NCR w Cherry Point. Samochód zjeżdża z przyczepy bez problemu i jedzie na lunch do McDonald's z kilkoma problemami z prowadzeniem. Ale oczywiście, gdy trzeba ruszyć na start, samochód nie odpala. Powinienem pracować na torze, a Ashley prowadzi. Więc idzie do pracy za mnie, podczas gdy ja próbuję uruchomić samochód. Uruchamiam go, nie mam pojęcia, co było nie tak. Zmieniam się z nią i ona wykonuje swoje przejazdy.

Ashley jechała bardzo agresywnie i po prostu dawała czadu przez cały weekend. Niestety, nie zaliczyła czystego przejazdu, ledwo dotknęła pachołków, ale to dało jej 3. miejsce w kategorii pań, czego nigdy wcześniej nie osiągnęła z tym klubem. Tor okazał się trudny dla wielu osób, a inni zaliczyli tylko jeden lub żaden czysty przejazd. Potem przyszła moja kolej, wiedziałem, że Ashley przejechała coś w okolicach 56 sekund. Po moim drugim przejeździe nie pobiłem czasu Ashley (jak mówiłem, była w gazie). Spojrzałem na dane z TrackAddict, które postanowiłem ponownie uruchomić na tym wydarzeniu, i zobaczyłem, że była o wiele szybsza ode mnie na slalomie. Z tą wiedzą wyszedłem na tor i utrzymywałem większą prędkość na całym torze. Zdecydowanie przesadziłem z drugą połową toru, która była bardzo ciasna. Ale udało mi się uzyskać czysty czas 56,9 i brudny 56,5. To również wystarczyło na 1. miejsce w CAM-T. Wiem, że samochód był w stanie przejechać 55 sekund, co było wymagane, aby dostać się do pierwszej dziesiątki, ale po prostu nie mogłem rozgryźć tej drugiej połowy w 4 przejazdach, które mieliśmy.

Mimo że Ashley nie zaliczyła czystego przejazdu, była bardzo zadowolona ze swoich przejazdów i tego, że była tak blisko mojego czasu, i nie mogłem być bardziej dumny. Więc pojechaliśmy 3 godziny do domu, żeby w niedzielę móc ścigać się z naszym lokalnym klubem Tidewater Sports Car Club.

Jechałem pierwszy w niedzielę i natychmiast ustanowiłem FTD i FTP (tak, wiem, pierwszy bieg, ale mieliśmy kilku szybkich kierowców w pierwszym biegu). Drugi bieg w samochodzie jest niesamowity. Zdecydowanie jest szybszy niż w przypadku starego silnika. To prawdopodobnie zasługa Michaela z EFIDynoTuning, który wie, co robi. Mieliśmy tylko 4 przejazdy, ponieważ było 119 kierowców (45 z nich to początkujący!). Nie mogłem utrzymać czystych przejazdów, ale to nie ma znaczenia, ponieważ jeden czysty przejazd pozwolił mi na zdobycie 1. miejsca w klasie, 2. miejsca w PAX i 3. miejsca w Raw na koniec dnia.

Ponownie Ashley wyszła na tor i po prostu dała czadu. Niestety, w jej drugim przejeździe samochód po prostu wyłączył się w połowie toru i nie chciał się uruchomić ponownie. Wstyd było być holowanym z toru, ale nie był to jedyny samochód tego dnia. Oczyściłem połączenie akumulatora (muszę wymienić ujemne złącze akumulatora) i ponownie odpaliła. Trzeci przejazd Ashley był szybki, ale znów brudny. Został jej jeden przejazd. Jej czasy bez pachołków były szybsze niż wszystkich innych pań. W jej ostatnim przejeździe powiedziałem jej, że jest szybsza niż wszyscy inni, ale potrzebuje czystego przejazdu, zwolnij do 90% i wygrana jest twoja. Rusza na swój ostatni przejazd, pędząc, dociera do połowy bez żadnych wezwań do pachołków, dociera do szybkiego odcinka, gdzie uderzaliśmy w ogranicznik obrotów, przechodzi przez zakręt 180 stopni do mety, bez pachołków!! Wypycha ją na 1. miejsce w kategorii pań! Była wolniejsza niż jej inne czasy, ale była czysta, a więc szybsza.

Ashley czuje się bardzo pewnie i niedługo będziemy walczyć o najszybszego w domu. Tak wspaniały weekend. Ogólnie rzecz biorąc, przywieźliśmy do domu trzy 1. miejsca (dwa grawerowane na zamówienie szklanki i gniazdo 10 mm) i jedno 3. miejsce (niestandardowy koosie).

Można śmiało powiedzieć, że zmiany w kącie pochylenia kół się opłaciły. Samochód prowadziło się niesamowicie, wciąż nie idealnie, ale myślę, że wystarczająco dobrze na resztę sezonu z niewielkimi lub żadnymi zmianami. 😏
 
#16 ·
Chociaż opublikowałem już, że mam silnik działający z EEC-V, bez rozdzielacza i cewki w pobliżu świecy zapłonowej, właśnie opublikowałem film na YouTube, w którym instaluję wszystko i uruchamiam silnik po raz pierwszy.


Natknąłem się na kilka problemów, które wymienię tutaj, aby mieć nadzieję, że oszczędzę innym ludziom ból głowy, przez który przeszedłem
  • Jeśli używasz portu J3, pamiętaj, aby wyczyścić plastik ochronny z zacisków
  • Sprawdź okablowanie wtyczki cewki, miałem zamienione zasilanie i sygnał
    • Próbowałem to zweryfikować, ale znalezienie informacji o cewkach Godzilla w czasie, gdy budowałem wiązkę, było trudne.
  • Zainstaluj dwa kondensatory przeciwzakłóceniowe cewki
  • Używaj standardowego zasilania i uziemienia w miarę możliwości
 
#17 ·
Z silnikiem działającym wystarczająco dobrze do autocrossu, przetransportowałem samochód do NC, aby ścigać się z NCR w Cherry Point. Przed naszymi przejazdami pojechaliśmy samochodem na lunch, ponieważ był czas. Miał pewne poważne buksowanie, którego niestety nie zarejestrowałem w datalogu. Ale to zostanie dostrojone i na razie nie potrzebuję częściowej przepustnicy. Potem, tuż przed koniecznością doprowadzenia samochodu do startu, nie chciał odpalić. Zmieniłem ustawienia i miałem jump pack na akumulatorze, w końcu odpalił. Z tym małym strachem i potrzebą pracy na torze Ashley nigdy nie wyłączyła samochodu podczas swojego przejazdu.

Podczas przejazdów Ashley zmuszała się do jazdy tak szybko, jak tylko mogła i chłopie, dała radę. Chociaż nigdy nie zaliczyła czystego przejazdu, jej czas scratch był bardzo szybki i wynosił 56,979, dla porównania ja miałem 56,913 i byłem 14/73 w czasie surowym. To najbliższy czas, jaki kiedykolwiek mieliśmy. Nawet bez czystego przejazdu zajęła 3. miejsce na 5 pań.

Podczas moich przejazdów miałem dwa kolejne zjazdy z trasy i zauważyłem, że gonię czas Ashley. Musiałem przejrzeć dane i zobaczyć, jak była tak szybka. Złożyłem się do kupy na mój 3. przejazd i ledwo pobiłem czas Ashley. Podczas mojego czwartego przejazdu zyskałem prawie 0,4 s, ale również zebrałem pachołek. Mój 3. przejazd był nadal wystarczająco dobry, aby zapewnić mi 1. miejsce w CAM-T. Samochód zdecydowanie miał w sobie więcej, ale ostatnia 1/4 trasy była bardzo ciasna i trudna do rozgryzienia. Było kilka osób, które nie zaliczyły żadnych czystych przejazdów, które zwykle uzyskują FTD. Ale na tym polega zabawa w autocross.

Wideo z tego wydarzenia:

Wyniki:
Image


Image
 
#18 ·
Autocross Week zbliża się wielkimi krokami. Muszę wyjechać w niedzielę na 7-godzinną podróż do Pensylwanii. Przygotowuję samochód, ale w tej chwili niewiele jeździłem po ulicach, a na pewno nie przez długi czas. Jestem tym trochę zmartwiony i zestresowany. Ale jestem pewny samochodu i swoich umiejętności, po prostu wiele niewiadomych.

Co gorsza, pomyślałem, że to dobry moment na wprowadzenie małej zmiany w ustawieniu kół... zły pomysł. Chciałem uzyskać nieco większy negatyw pochylenia, co mi się udało, ale potem musiałem ponownie wyregulować kąt pochylenia. Wtedy sprawy potoczyły się źle. Tylna rura zawieszenia na przednim dolnym wahaczu jest gwintowana i reguluje się w/na zewnątrz, aby zmienić kąt pochylenia na dolnym wahaczu. Cóż, gwinty najwyraźniej w pewnym momencie się uszkodziły i rura nie chciała się już regulować na zewnątrz. Udało mi się ją zdjąć i użyć klucza udarowego, aby zdjąć rurę z końca pręta, znajdując tylko kilka zniszczonych gwintów. Czekam na części, które powinny zostać wkrótce dostarczone, aby uruchomić samochód. Ale w zasadzie nie mam czasu na jazdę próbną przed załadunkiem.

Ci, którzy nie znają Autocross Week, to impreza w stylu wyścigów i jazdy, podobna do imprez typu drag and drive, które organizują od lat. Istnieją 3 miejsca i 4 dni autocrossu. Samochód musi dojechać do każdego miejsca, co pod koniec podróży da w sumie około 500 mil. Brzmi to jak fajne wyzwanie i sposób na zdobycie nowej konkurencji.
 
#20 ·
SLA całkowicie zmienia samochód. Te samochody są fenomenalne z SLA. Chciałbym to zrobić, ale myślę, że zostanę przy konwencjonalnym gwincie, po prostu dlatego, że nie jestem pewien, czy będę miał cierpliwość lub czas, aby samemu zbudować odpowiedni zestaw SLA i nie chcę płacić komuś innemu, żeby to zrobił. SN95 byłby przełomem, gdyby Ford zamontował w nich fabrycznie przednie zawieszenie w stylu SLA. ŚWIETNA robota swoją drogą!
 
#21 ·
SLA całkowicie zmienia samochód. Te samochody są fenomenalne z SLA. Chciałbym to zrobić, ale myślę, że zostanę przy konwencjonalnym gwincie, po prostu dlatego, że nie jestem pewien, czy będę miał cierpliwość lub czas, aby samemu zbudować odpowiedni zestaw SLA i nie chcę płacić komuś innemu, żeby to zrobił.

SN95 byłby przełomem, gdyby Ford zamontował w nich standardowe przednie zawieszenie w stylu SLA.

ŚWIETNA robota swoją drogą!
Dzięki. Zgadzam się, nie mogę uwierzyć, jak świetnie prowadzi się teraz samochód.
 
#22 ·
Nie byłem dobry w aktualizowaniu tego. Mój YouTube jest bliżej czasu rzeczywistego, ale postaram się to zaktualizować.

Zasady CAM na rok 2023 zawierały linię stwierdzającą, że klaksony są wymaganym wyposażeniem, które usunąłem dawno temu. Dodatkowo Autocross Week również stwierdza, że ​​wymagany jest klakson. Zainstalowałem uniwersalny klakson w fabrycznym miejscu i użyłem fabrycznego okablowania, przekaźnika i klaksonu. Ale zamiast używać przycisku na kierownicy, ponieważ nie mam sprężyny zegarowej, poprowadziłem wewnętrzny przewód bezpośrednio do przycisku w konsoli środkowej.


Odkąd zmieniłem na EEC-V, wentylator silnika nie jest kontrolowany przez ecu. EEC-V wyprowadza sygnał PWM do kontrolera wentylatora, podczas gdy EEC-IV po prostu kontroluje przekaźnik włącz/wyłącz. Używałem przełącznika do włączania i wyłączania wentylatora, ale to nie kontroluje go zbyt dobrze, ponieważ może nadmiernie chłodzić lub jeśli zostanie wyłączony (co się zdarzyło), może szybko przegrzać silnik. Użyłem kontrolera wentylatora z wentylatora Crown Vic, silnika wentylatora z wentylatora Taurus oraz łopatki i obudowy wentylatora z Mustanga SN95. Ogólnie działa, ale na niedawnym autocrossie z temperaturą otoczenia 80-90 °F nadal mieści się w zakresie 220-230 °F, chociaż ustawiłem go na 202 °F. Nie wiem, jaka była temperatura z konfiguracją EEC-IV, ale być może będę musiał zacząć rozważać inne ulepszenia chłodzenia. Nadal używam standardowej chłodnicy i nie wiem, jaki termostat jest obecnie zainstalowany.


Na koniec odchodzę od mojego cotygodniowego harmonogramu publikacji w piątek, aby opublikować filmy z Autocross Week. Dziś został opublikowany dzień #1. Pierwszy dzień to zameldowanie, a Summit Racing zapłaciło za sesję gokartów dla wszystkich. Zrobiliśmy sesję „kwalifikacyjną”, a następnie czterech najszybszych z każdej z tych sesji wzięło udział w 20-minutowym wyścigu finałowym. Ledwo dostałem się do wyścigu finałowego, #16. Szybko nadrobiłem wiele miejsc, ale stałem się chciwy na jednym zakręcie, jadąc po zewnętrznej stronie kogoś i wypadłem i osiadłem na mieliźnie. Po czekaniu, aż ktoś mnie wypchnie, straciłem prawie wszystkie moje miejsca. Z pozostałym czasem udało mi się wspiąć na 13. pozycję. Ale zdecydowanie znalazłem trochę tempa, a moja najszybsza runda była dobra dla 4. najszybszego ogólnie. Gokarty były taką frajdą i czymś, co chcę robić częściej. To był naprawdę mój pierwszy raz z prawdziwymi gokartami, poza niektórymi z parków rozrywki, kiedy byłem młodszy.
 
#23 ·
Dzień 2 Tygodnia Autocross, czyli pierwszy dzień właściwego wyścigu. Przesadziłem z czytaniem zasad zbyt dosłownie. Zasady dla klasy Classic, do której pasowałby mój samochód z tego roku, mówiły o elementach zawieszenia w stylu fabrycznym. Mój samochód nie ma stylu fabrycznego, ale nadal używa niektórych fabrycznych punktów mocowania. Ale przeczytałem to i przeszedłem do Super Sport, która okazuje się być Porsche GT3, Camaro ZL1, C5, C6 i C7 Corvettes. W żaden sposób nie nadążę za tymi samochodami. Zwłaszcza bez PAX. Ale jestem gotów na wyzwanie, jeśli nie mogę zmienić klasy.

Pierwsza impreza odbyła się na płycie poślizgowej Pitt Race, która jest dużą, w miarę płaską asfaltową nawierzchnią. Ma pewne nachylenie, które powodowało zakręty off camber. Tor był szybki i przyjemny, ale po prostu nie mogłem go opanować i nie mogłem wyjść z zakresu 63 sekund. Aby być konkurencyjnym, musiałem mieścić się w zakresie 60-62 sekund. Jedną z myśli, jaką miałem, było to, że mój umysł był prawdopodobnie zajęty 3-godzinną jazdą, która mnie czekała. Czego nigdy wcześniej nie robiłem w tym samochodzie i który wcześniej miał problemy z przegrzewaniem i prowadzeniem.

Jazda.....była absolutnie fantastyczna!!! Pojechaliśmy bocznymi drogami do Punxsutawney, PA, które było wymaganym punktem kontrolnym. Mieliśmy pop-up wystawę samochodów w parku w centrum miasta, co było fajne. Samochód jechał idealnie prosto, a płyn chłodzący utrzymywał się na poziomie 202 stopni, tak jak ustawiłem. Nie mogłem sobie wymarzyć bardziej idealnej pierwszej jazdy. Ogromna ulga na moich ramionach, mam nadzieję, że teraz będę mógł lepiej się ścigać.
 
#24 · (Edited)
Dzień 3 Tygodnia Autocrossu był absolutną ucztą. Najlepszy dzień do tej pory. Autocross odbywał się w UMI, czyli na torze kołowym z ciasnym polem wewnętrznym. Tak więc stopnie, bariery, trawa, słupy były dla mnie czymś nowym i zajęło mi trochę czasu, żeby się do tego przyzwyczaić. Kiedy już nabrałem pewności w przyczepności, naprawdę wyrzuciłem te rzeczy z głowy i skoncentrowałem się na trafianiu w moje znaki i patrzeniu przed siebie. Zauważyłem to w kilku miejscach, a mianowicie w lewym zakręcie wjeżdżającym na małe wzniesienie na torze kołowym, że patrzenie przed siebie pozwoliło mi wcześniej wcisnąć pedał gazu, co zaowocowało dużą oszczędnością czasu.

Ponadto usłyszałem, jak ktoś pyta, dlaczego został przeniesiony do wyższej klasy. Zadałem proste pytanie o bycie w wyższej klasie z samochodem, który powinien być niższy, a oni powiedzieli, że mój samochód powinien być w Classic, a nie Super Sport. Hurra! Teraz mogę ścigać się samochodami podobnymi do mojego i potencjalnie być konkurencyjnym. Słyszałem również, że niektóre samochody w Classic miały zamiany ramy pomocniczej, co technicznie różni się od fabryki... Ale cieszę się, że mnie przenieśli, nie pytając mnie o to ani nie przedstawiając mojej sprawy.

Naprawdę naciskałem na samochód i siebie na tym wydarzeniu. Myślę, że to mogło być najlepsze, jak kiedykolwiek jeździłem i dobrze się bawiłem. Wszystkie te rzeczy doprowadziły do tego, że wygrałem swoją klasę i to z dużą przewagą, 0,360 sekundy. Co nie brzmi jak dużo, ale w świecie konkurencyjnego autocrossu czasami trudno to znaleźć. Znowu mieliśmy tak wiele przejazdów, zrobiłem 14 z 16, co pomogło mi poczuć się komfortowo i naciskać.

Potem mieliśmy długą jazdę autostradą z Clearfield, PA do Akron, OH z przystankiem kontrolnym w Summit Racing w Ohio. Jazda samochodem po autostradzie brzmi strasznie, ale bawiłem się najlepiej, po prostu jadąc w konwoju z 8 innymi samochodami. Najważniejszy moment dla mnie. Jeszcze nie na autostradzie, ale oto konwój, widać też dym z Kanady:
Image


Następny dzień jest na Dragway 42, który będzie najszybszym i najdłuższym dotychczas torem.

A teraz film:
 
#25 ·
Dzień 4 Tygodnia Autocross na Dragway 42 był szybki. Trasa przebiegała po drogach padokowych toru, które tworzą system siatki. Miała ponad milę długości i przejście jej zajęło wieczność. Zrobiłem tylko jeden spacer, ale nie było to zbyt trudne do odczytania. Podczas spotkania kierowców powiedzieli, że będzie to trasa trwająca ponad 90 sekund i jeśli jesteś na poziomie 90 sekund lub poniżej, to lecisz. Nigdy nie byłem na tak długiej trasie, więc pamiętaj, że każdy zakręt może być problemem.

Po porannej sesji byłem w przedziale 90 sekund, chociaż nie czysto. Presja była na popołudniową sesję, aby uzyskać kilka szybkich, czystych przejazdów. Najlepsze, co mogłem zrobić, to kilka przejazdów w 91 sekund, co było wystarczająco dobre, aby zająć drugie miejsce w klasie. Byłem tym podekscytowany i zdecydowanie pomogło to mojej ogólnej pozycji.

Miałem świetną ekipę konwoju z innymi facetami z Karoliny Północnej.
Image


Miejscem kontrolnym na dzisiaj był Trick Flow, gdzie używam głowic Trick Flow, więc byłem podekscytowany, aby sprawdzić obiekt. To znacznie mniejsza operacja niż myślałem, co jest całkiem fajne. Potem mogłem pochwalić się trochę moim samochodem i odpowiedziałem na wiele pytań dotyczących ustawień silnika i zawieszenia. Myślę, że powinni mnie zasponsorować ;)
Image


Następnie ukończyłem jazdę z powrotem do miejsca, w którym zaczęliśmy w Pitt Race. W końcu połączyłem się ponownie z moją ciężarówką i przyczepą po około 500 milach w obie strony. Pierwszej nocy spałem w namiocie, ale Pensylwania w nocy robi się zimniejsza niż myślałem. Zamiast rozbijać namiot i prawdopodobnie znowu marznąć przez całą noc, po prostu spałem z tyłu mojej ciężarówki. To było najwygodniejsze, ale nie zamarzłem.

Wchodząc w ostatni dzień, zajmuję 3. miejsce w klasyfikacji generalnej i mam możliwość zajęcia drugiego miejsca, jeśli dobrze pojadę. Jednak jest to miejsce, w którym wypadłem najgorzej w dniu 1, a moja konkurencja jest bardzo dobra.

Czas na wideo
 
#26 ·
Dzień 5 tygodnia Autocross!!! Wróciłem na płytę poślizgową Pitt Race, gdzie zaczęliśmy. Nadszedł czas odkupienia na tym torze. Tor był w zasadzie odwrotnością tego z wtorku. Co działa lepiej, ponieważ zaczynasz wolno i kończysz szybko. Czułem, że impet był po mojej stronie, a samochód jechał dobrze.

To Porsche 944 było również w mojej klasie i miało LS upchnięte pod maską. Ponieważ były w zasadzie tego samego koloru, nasze samochody zostały nazwane Battleships. Świetnie się bawiłem poznając i spędzając czas z nowymi ludźmi.
Image


Teraz do wyścigów... Wszystko zaczęło się naprawdę dobrze. Poszedłem na przerwę obiadową (5 przejazdów) na pierwszym miejscu w klasie. Przyniosłem swój przedni splitter, ale nie używałem go przez cały tydzień, ponieważ martwiłem się, że uderzy podczas jazdy po ulicy. Ale teraz byliśmy w ostatnim miejscu. Zapytałem chłopaków z mojej klasy, czy im to przeszkadza, jeśli założę przedni splitter, nie przeszkadzało im. Więc po obiedzie zainstalowałem przedni splitter, aby sprawdzić, czy mogę zyskać więcej czasu. Nie udało się. Nie jestem pewien, czy to było moje prowadzenie, czy splitter. W ostatnim przejeździe ponownie go usunąłem i przejechałem swój drugi najszybszy przejazd. Więc może samochód jest szybszy bez przedniego splittera?

Niestety, inni faceci z mojej klasy byli w stanie znaleźć czas po obiedzie. Spadłem na 3. miejsce pod koniec dnia. Fajne było to, że z 4 wydarzeń mieliśmy 3 różnych zwycięzców, więc rywalizacja była naprawdę zacięta. Gdybym lepiej wypadł pierwszego dnia, może mógłbym skończyć wyżej w klasyfikacji generalnej, ale skończyłem na 3. miejscu w klasie i jestem z tego bardzo zadowolony. Naprawdę daje mi to pewność, że samochód i ja jesteśmy konkurencyjni poza moim lokalnym regionem. Muszę popracować nad większą konsekwencją i szybszymi czasami wcześniej, zamiast w moim ostatnim przejeździe. Ale mam nadzieję wziąć udział w większej liczbie wydarzeń poza moim lokalnym regionem.
Image


Dzięki za śledzenie!
Film:
 
#27 ·
Zaraz po tygodniu autocrossu pojechaliśmy na lokalny autocross. Ale zanim to zrobiliśmy, pojechaliśmy z VA do Pittsburgha, żeby Ashley mogła iść na Taylor Swift. Nie poszedłem na koncert, ponieważ nie wydaję tyle na bilety, ale zawsze jestem chętny na wycieczkę. Dodatkowo mogłem jeździć moim nowym codziennym kierowcą, VW GTI z 2017 roku. To bardzo fajny samochód i przyzwoity pod względem zużycia paliwa (ale o wiele lepszy niż mój Duramax).
Image


Impreza odbyła się w tym samym miejscu, w którym jechaliśmy w kwietniu, gdzie nie poszło mi tak dobrze (skończyłem w 20. miejscu w raw i pax). Ale od tego czasu zrobiłem kilka dobrych ulepszeń (niższe tylne sprężyny i większy kąt wyprzedzania koła przedniego), plus dużo jazdy. Ashley wygrała ostatnie dwie imprezy z tym klubem. Oczekiwania są więc wysokie dla nas obojga.

Dzień rozpoczęliśmy od odebrania naszych pucharów za 2. miejsce w sezonie 2022. Wiem, trochę późno, ale na niektóre rzeczy potrzeba czasu. To największy puchar, jaki kiedykolwiek wygrałem.
Image
Image

Ashley jechała w drugim biegu i miała 4 inne panie w swojej klasie. Jechała dobrze, ale nie z tym samym ogniem, co na poprzedniej imprezie. Zdecydowanie się starała. Była najszybszą panią w czasie raw, ale jej klasa jest oparta na PAX. Zakończyła na 2. miejscu z wynikiem 0,069 s!! Tak blisko, ale to wciąż bardzo dobry wynik punktowy na mistrzostwa na koniec roku.
Image


Jechałem w 3. biegu i miałem 7 innych zawodników w mojej klasie. Jednym z nich był zabójca PAX (0,793) HCS 911 z bardzo szybkim kierowcą. Wraz z kilkoma szybkimi Corvette. Ale wiem, że mój Mustang jest szybki :). W moim drugim przejeździe Ashley jechała ze mną i jest moim talizmanem szczęścia. Ustanowiłem świetny czas, który nie miał sobie równych w klasie (w oparciu o PAX). Ale to był również świetny bieg ogólnie. Zatem zająłem 1. miejsce w klasie, 1. miejsce w PAX i 3. miejsce w Raw. (Uwaga: RX8 był w rzeczywistości Corvette, zapomniałem zmienić samochód w oprogramowaniu)
Image

Image

Zrobiłem mały test podczas tego wydarzenia, zainspirowany moimi wynikami podczas Autocross Week, gdzie zrobiliśmy kilka przejazdów z przednim splitterem i kilka bez. Co ciekawe, zarówno Ashley, jak i ja uzyskaliśmy najlepsze czasy bez przedniego splittera. To może być silnie uzależnione od naszego stylu jazdy. Żadne z nas nie jest w 100% konsekwentne. Czułem, że samochód prowadzi się lepiej z przednim splitterem, a tył był mniej luźny, ale moje czasy były nieco wolniejsze. Wiem, że mój samochód jest zwykle najszybszy, gdy tył jest luźny. Obraca się bardzo dobrze i może pokonać kilka trudnych sekcji. Jury wciąż nie jest pewne, czy jest szybciej z lub bez przedniego splittera.

A teraz wideo: