Lubię wątki o budowie, ponieważ mogę zagłębić się w szczegóły bardziej niż na Instagramie, a czasem na YouTube. Mogę również uzyskać lepszą interakcję lub wymianę pomysłów na forach.
Historia
Zawsze miałem mustanga, od mojego pierwszego samochodu, 4-cylindrowego z 1990 roku, przez 5.0 GT z 1991 roku, aż po tego SN95 z 1994 roku. Kupiłem 94, aby mieć czystą kartę, ponieważ chciałem ścigać się i nie mogłem się zmusić do pocięcia nadwozia fox (chociaż żałuję, że nigdy nie sprzedałem 91). Ponadto SN95 było pod dostatkiem i były tanie, chociaż ostatnio wydaje się to zmieniać. Pierwotnym planem było zbudowanie samochodu CMC i ściganie się koło w koło. W 2011 roku kupiłem tego Mustanga V6 z 1994 roku. Był to model podstawowy, czyli lekki i miał zablokowany silnik. Był to idealny samochód do rozpoczęcia mojej budowy, ponieważ planowałem ostatecznie wszystko zmienić (silnik, zawieszenie, tył, wnętrze).
Następnie znalazłem działający silnik 5.0 z Mustanga z lat 94-95, który można było bezpośrednio wymienić. W 2012 roku wraz z moim tatą rozpocząłem mój pierwszy sezon autocross. Zasadniczo standardowy Mustang V6 z zamianą silnika 5.0. Więc nie prowadziło się dobrze, ale czas spędzony na siedzeniu był tym, czego chcieliśmy. Z każdym sezonem modyfikowałem samochód coraz bardziej. Jeździłem w E-Street Prepared, C-Prepared, a teraz CAM-T. Klasa CAM pozwala mi zbudować samochód, który chcę i nie muszę przestrzegać restrykcyjnego zestawu zasad.
Modyfikacje
Jak wspomniałem, każdego sezonu staram się ulepszać samochód, więc samochód przeszedł wiele zmian na przestrzeni lat. To jest jego obecna konfiguracja, którą nazwałem RA12
Zawieszenie przednie
- Niestandardowe SLA zaprojektowane i zbudowane przeze mnie
- Amortyzatory JRi Shocks
- Sprężyny 400#
- Stabilizator Steeda
- Ramię momentu obrotowego MM
- Drążek Panharda MM
- Dolne wahacze MM
- Amortyzatory MM2 z zestawem coilover
- Sprężyny 250#
- Standardowy stabilizator 21 mm
- Łączniki ramy pomocniczej MM na całej długości
- 4-punktowa klatka bezpieczeństwa
- 306 Remont
- Trick Flow TW 11R 170
- Kolektor dolotowy Holley Systemax
- Wałek rozrządu Anderson N-41
- Krótkie kolektory BBK
- Wtryskiwacze 30lb
- Przepustnica BBK 75mm
- Kansei KNP 18x10.5 et 12
- Bridgestone RE-71RS 295/30R18
- Hamulce 03-04 Cobra przód/tył
- Klocki hamulcowe G-Loc R6 przód
- Klocki hamulcowe CarboTech AX6 tył
- Cobra ABS
- Fotele Corbeau FX Pro
- Usunięcie tylnego siedzenia
- Rozebrana deska rozdzielcza
- Kierownica wyścigowa Momo
- Zainstalowana samodzielnie folia winylowa
- Samodzielnie wykonany przedni splitter ze sprzętem Professional Awesome
- Samodzielnie wykonany tylny spojler
- Poszerzenia błotników eBay
- Otwory wentylacyjne maski Race Louver