Ford Mustang Forums banner
21 - 40 of 46 Posts
Discussion starter · #21 ·
De Mustang stereo-installatie gaat nog steeds door, maar het gaat gewoon langzamer dan ik had gehoopt. Ik zit vast met verschillende andere projecten die voorrang hebben (het leven gaat zoals het gaat). Dus ik betwijfel of ik het deze zomer afkrijg... maar ik geef niet op. Eigenlijk ben ik nog steeds materialen en componenten aan het zoeken terwijl ik onderzoek doe en ze vind. Ik heb bijvoorbeeld het volgende gekocht:
  • Pioneer DMH-C2550NEX modulaire head unit
  • Diverse Rockford Fosgate accuklemmen, zekeringblokken en ringklemmen
  • Pioneer CD-MC20 microfoon voor automatische geluidskalibratie
  • Pioneer CD-ME300 bedrade marine afstandsbediening
  • ACC Essex 106A grijze vloerbedekking met massa-achterkant
  • Soundskin Pro Plus dempingsplaten
  • 100# rol massabelast vinyl

Goed nieuws is dat ik al een paar items heb geĂŻnstalleerd.

1). De Morel 5x7's zitten op de achterste fabrieksplekken en worden tijdelijk gevoed door de head unit.

2). Ik heb de Kenwood DNX9990HD DVD navigatie head unit eruit gehaald en een Pioneer DMH-C2550NEX geĂŻnstalleerd. Hij staat momenteel nog op de fabriekslocatie, maar ik ben van plan deze modulaire unit te verplaatsen naar de plek waar de HVAC-bedieningselementen zich bevinden en deze eronder te plaatsen. Er is geen cd-speler, maar ik heb al mijn cd's geript naar .FLAC-formaat en ze op een USB-stick staan.

Image

3). Ik heb ook mijn oude Infinity 3,5" dashboard speakers eruit gehaald en de MB Quart 4" speakers geïnstalleerd. De dashboardholtes zijn niet erg diep, dankzij de ontdooikanalen, en ze zijn niet erg goed afgedicht tegen terugkerende golven. Dus om meer een oneindige baffle te creëren, heb ik een deel van het massabelaste vinylmateriaal in pakkingen gesneden om de drivers op te monteren.

Image

Ik ben niet gek op de montagehardware, maar dit is slechts tijdelijk totdat ik betere bevestigingsmiddelen kan vinden. Ze gaan echter nergens heen en passen onder de fabrieksroosters.

Image

Ze zijn opgesteld in een 3-weg met Infinity 6,5" deur woofers en worden momenteel gevoed door mijn PPI AM2050 die onder de bestuurdersstoel is verborgen. Zelfs op dit punt klinkt het veel beter dan de oude Infinities. Vervolgens ga ik aan de deuren en de Morel 6,5" installatie werken, en uiteindelijk wordt de voorkant gevoed door mijn PPIAM2150 versterker.

De Mustang stereo-installatie gaat nog steeds door, maar het gaat gewoon langzamer dan ik had gehoopt. Ik ben vastgelopen met verschillende andere projecten die voorrang hebben gekregen (het leven gaat zijn gang). Dus ik betwijfel of ik het deze zomer af krijg... maar ik geef niet op. Eigenlijk ben ik nog steeds materialen en componenten aan het zoeken terwijl ik ze onderzoek en vind. Ik heb bijvoorbeeld het volgende gekocht:
  • Pioneer DMH-C2550NEX modulaire head unit
  • Diverse Rockford Fosgate accuklemmen, zekeringblokken en klemringen
  • Pioneer CD-MC20 microfoon voor automatische geluidskalibratie
  • Pioneer CD-ME300 bedrade marine afstandsbediening
  • ACC Essex 106A grijze vloerbedekking met massa-achterkant
  • Soundskin Pro Plus dempingsplaten
  • 100# rol massabelast vinyl

Een goed bericht is dat ik al een paar items heb geĂŻnstalleerd.

1). De Morel 5x7's zitten op de achterste fabrieksplekken en worden tijdelijk gevoed door de head unit.

2). Ik heb de Kenwood DNX9990HD DVD-navigatie head unit eruit gehaald en een Pioneer DMH-C2550NEX geĂŻnstalleerd. Hij staat momenteel nog op de fabriekslocatie, maar ik ben van plan deze modulaire unit te verplaatsen naar de plek waar de HVAC-bedieningselementen zich bevinden en deze eronder te plaatsen. Er zit geen cd-speler in, maar ik heb al mijn cd's geript naar .FLAC-formaat en ze op een USB-stick staan.

View attachment 1075874

3). Ik heb ook mijn oude Infinity 3,5" dashboardluidsprekers eruit gehaald en de MB Quart 4" luidsprekers geïnstalleerd. De dashboardholtes zijn niet erg diep, dankzij de ontdooikanalen, en ze zijn niet erg goed afgedicht tegen terugkerende golven. Dus om meer van een oneindige baffle te creëren, heb ik een deel van het massabelaste vinylmateriaal in pakkingen gesneden om de drivers op te monteren.

View attachment 1075872

Ik ben niet gek op de montagehardware, maar dit is slechts tijdelijk totdat ik betere bevestigingsmiddelen kan vinden. Ze gaan echter nergens heen en passen onder de fabrieksroosters.

View attachment 1075873

Ze zijn opgesteld in een 3-weg met Infinity 6,5" deurbassers en worden momenteel gevoed door mijn PPI AM2050 die onder de bestuurdersstoel is verborgen. Zelfs op dit punt klinken ze veel beter dan de oude Infinities. Vervolgens ga ik aan de deuren en de Morel 6,5" installatie werken, en uiteindelijk wordt de voorkant gevoed door mijn PPIAM2150 versterker.
Ik heb je thread op DIY Mobile Audio gezien.

Je hebt geweldige componenten om mee te werken. Ik hou ook van Pioneer head units. Ik gebruikte Eclipse en ik weet niet zeker of ze nog bestaan. Zowel Morel als MB zijn geweldige luidsprekers. Een 6,5" in de deur is perfect, maar alleen zo goed als hoe hij is gemonteerd. Deze auto's zijn blikken dozen. Ik weet zeker dat je het allemaal hebt uitgezocht. Het massabelaste vinyl is een goed idee. Heb je overwogen om de woofers op MDF-schotten te monteren? Dit verplaatst de woofer weg van de buitenste deurhuid en geeft de woofer meer ruimte om te ademen. Je zou hetzelfde kunnen doen voor de MB's of ze in de kickpanels kunnen monteren, zoals de competitievoertuigen vroeger deden. Gewoon wat rond te zwerven hier. Crutchfield en anderen verkochten er vroeger kant-en-klare. Die oudere PPI-versterkers zouden moeten rocken. Ik zou de bovenkant eraf halen en de condensatoren controleren vanwege hun leeftijd. Ik wist niet dat ze geluidscorrectie aanboden voor mobiele audio. Erg cool. Kun je de resultaten handmatig naar wens EQ'en?
Over .FLAC gesproken; ik ben er net mee begonnen via Amazon HD en een 4k Firestick via een HDMI-ingang in mijn Marantz-receiver. Amazon HD speelt tot 24/192. Dat is veel beter dan cd-kwaliteit en het klinkt geweldig. 60 miljoen nummers binnen handbereik.

Het is moeilijk te geloven dat autofabrikanten na al die jaren nog steeds geen geweldig klinkend geluidssysteem in een voertuig kunnen plaatsen.

Discussion starter · #23 · (Edited)
Heeft u overwogen de woofers op MDF-schotten te monteren?
Ja, ik ben van plan de Morel woofers bovenop het deurpaneel te monteren. Ik ga iets fabriceren om het tapijtgedeelte aan de onderkant van de deur te bedekken en de woofers iets omhoog en naar achteren te kantelen... maar dat is volgend voorjaar.

Ik heb onlangs wat Dynamat Extreme aan de achterklep toegevoegd. Ik kon de fabrieksmatige geluidsdemper afschrapen voordat ik dit aanbracht. Heb mijn zilveren Dynamat in de reservewielbak afgemaakt en nieuw zwart Dynamat eromheen toegevoegd. Ik zou er verder mee zijn gegaan, maar ik moet mijn kooi verwijderen om de binnenpanelen eruit te halen. Iets wat ik volgend jaar zal doen als ik het interieur leegmaak en de Dynamat, SecondSkin Pro en MLV afmaak. Hier is een foto:

Image

Discussion starter · #24 ·
Terzijde, een deel van de reden waarom dit project is gestart en ook waarom het langer duurt dan verwacht, is omdat ik aan een ander systeem heb gewerkt in mijn dagelijkse auto.

Ik heb een 2019 Lincoln MKZ die werd geleverd met het 14-speaker Revel audiosysteem. Het is eigenlijk een geweldig systeem met een uitstekende afstemming voor een fabriekssysteem. Maar als audiofiel wilde ik het verbeteren.

Mijn eerste MKZ-project was dus om het te upgraden naar het 20-speaker Revel Ultima-systeem. Ik kon de extra speakers en versterker voor $400 van eBay halen, waardoor ik $4000 bespaarde die het zou hebben gekost als ik het op die manier had besteld. De upgrade klinkt zelfs nog beter, maar miste nog steeds de lage tonen. Dus ik installeerde een JL Audio ACS110LG-TW1 actieve subwoofer onder het achterdek. Ik heb een gain-knop op de bestuurdersstoel en ik kan de extra lage tonen nu naar behoefte instellen.

Ik heb een paar threads op het Lincoln MKZ Forum voor iedereen die geĂŻnteresseerd is in die upgrades.

Discussion starter · #25 ·
Update: Ik had het geluk een BNIB JL Audio CS110G-W6v3 op eBay te vinden. Ik denk dat ik deze ga gebruiken in plaats van de twee 10TW1's die ik eerder kocht.

Mijn plan zou zijn om de sub achter de achterstoelen te centreren en terug in de achterklep te vuren. Ik zou de box ook bekleden met grijze stof en de plastic hoes rookgrijs schilderen om overeen te komen met het interieur. Dan zou ik aan weerszijden een PPI-versterker monteren, zodat de hele constructie de achterkant van de stoelen besloeg.

Image

Wat zouden jullie gebruiken met de PPI ProMos 50 bij 400W rms gebrugd in 2 ohm? De twee 10TW1's of de ene 10W6v3?

• 10TW1's hebben een opgegeven respons van 26-200 Hz en een gevoeligheid van 82,2 dB, met een eenzijdige excursie van 0,40 inch.
  • 10W6v3 heeft een opgegeven respons van 22-200 Hz en een gevoeligheid van 82,7 dB, met een eenzijdige excursie van 0,75 inch.

Update: Ik had het geluk een BNIB JL Audio CS110G-W6v3 te vinden op eBay. Ik denk dat ik deze ga gebruiken in plaats van de twee 10TW1's die ik eerder heb gekocht.

Mijn plan zou zijn om de sub achter de achterstoelen te centreren en terug in de achterklep te vuren. Ik zou de box ook bekleden met grijze stof en de plastic cover rookgrijs schilderen om te passen bij het interieur. Dan zou ik een PPI-versterker aan weerszijden ervan monteren, zodat de hele constructie de achterkant van de stoelen besloeg.

View attachment 1082342

Wat zouden jullie gebruiken met de PPI ProMos 50 bij 400W rms gebrugd in 2ohm? De twee 10TW1's of de ene 10W6v3?

• 10TW1's hebben een opgegeven respons van 26-200 Hz en een gevoeligheid van 82,2dB, met een uitslag van 0,40 inch.
  • 10W6v3 heeft een opgegeven respons van 22-200 Hz en een gevoeligheid van 82,7dB, met een uitslag van 0,75 inch.
De sub richting de achterklep schieten is een goede zet, want het zal bijdragen aan de basgolflengte. Beide wooferkeuzes zouden prima moeten zijn wat betreft lage basrespons. Je zult nooit zo laag gaan in de beperkte ruimte van je auto. Beide woofers zijn prima als het gaat om uitslag voor wat je doet. Ik heb een zwak voor strakke, accurate bas. Mijn favoriete systeem gebruikte 4 Orion XTR woofers in een gesloten box. Het tokkelen van een gitaarsnaar was zo snel en strak. Kickdrums waren een knaller.
Als het systeem meer over muziek gaat en niet over het verlichten van de buurt; de enkele 10W6v3 woofer zou voldoende moeten zijn. Als je de buren wilt imponeren en rapmuziek wilt afspelen; ga dan voor 2 woofers. De woofers die je al hebt, zijn beesten. Bij het lezen van de beschrijving; dat zijn een paar zeer capabele competitie woofers. Ze zijn waarschijnlijk net zo goed gebouwd als elke dure home woofer.
Ik geef echter de voorkeur aan woofers met dubbele spreekspoel. Ze pakken flink uit en je kunt er beide kanalen op aansluiten. Ik denk niet dat je het verkeerd kunt doen.
Klinkt als een leuk project.

Discussion starter · #27 · (Edited)
Nou, het is een tijdje geleden. De bouw is nog niet voltooid, maar ik heb wel wat vooruitgang geboekt voordat ik hem voor de winter weglegde.

Eerst heb ik de JL Audio CS210LG-TW1 dubbele subs verkocht en ga ik de enkele 10W6v3 gebruiken, waarschijnlijk in een aangepaste behuizing. Ik heb ook mijn Precision Power 2050AM gereviseerd die ik onder mijn stoel had draaien.

Ik heb het interieur gestript en de fabrieksmatige geluidsisolatie verwijderd. Waar je grijze primer ziet, is waar de asfaltachtige fabrieksmatige geluidsisolatie werd gebruikt. Ik heb ook de achterste zijruiten verwijderd om de bekleding opnieuw te schilderen.
Image

Zonder het interieur kon ik de meeste plastic panelen opnieuw schilderen. De LMR rookgrijze verf is niet zo'n goede match, maar het zal voorlopig moeten volstaan. Ik heb ook wat CLD aan de achterkant van verschillende panelen toegevoegd om massa toe te voegen en trillingen te dempen.
Image

De achterste zijpanelen kregen SoundSkin Pro Plus.
Image

Ik heb ook wat Rockwool-geluidsisolatie in de achterste zijpanelen gestopt. Het mooie van dit spul is dat het niet permanent is. Het heeft echt een verschil gemaakt bij het tikken op de zijpanelen van buitenaf.
Image

De vloer kreeg Dynamat Extreme. De witte duct tape aan de zijkanten voorkomt dat de Rockwool eruit blaast.
Image

De transmissietunnel kreeg SoundSkin Pro Plus. Je kunt ook LMR-stoelbeugelversterkingsplaten zien die wit zijn geschilderd en geĂŻnstalleerd.
Image

Discussion starter · #28 ·
Het dak kreeg Soundskin Pro Plus en een geluidsabsorberend vilt.
Image

Bedekt met een isolerende / geluidsabsorberende vulling.
Image

Waarvan ik nog geen foto's heb, is de houtskoolgrijze micro-suède hemelbekleding die er echt goed uitziet.

Ik heb een achteruitrijcamera op de achterklep geĂŻnstalleerd.
Image

Hier is een foto van de reparatie van de achterste zijruitbekleding. Ze waren niet al te slecht, dus alleen wat schuren, SEM high build primer en SEM sierverf deden de truc.
Image

Discussion starter · #29 ·
Niet vastgelegd in mijn foto's:
  • 1/0 gauge bedrading die ik door het schutbord heb gekregen
  • Nieuwe deur- en achterklepafdichting
  • Er is wat MLV over de achterste wielkasten gelijmd
  • Ik heb Rivnuts gebruikt voor alle schroeven van de binnenpanelen
  • Mijn zonnekleppen worden bijgewerkt en opnieuw bekleed met het houtskoolgrijze micro-suède
In het voorjaar heb ik wat schuim met gesloten cellen en een grote rol massabelast vinyl om over de Dynamat CLD op de vloer te leggen. Ik heb ook nieuw tapijt met de massief beklede coating.

Discussion starter · #30 ·
Het is een drukke zomer geweest en ik ben nog steeds niet klaar, maar ik heb wel wat meer vooruitgang geboekt.

De dynamat-vloer is bedekt met schuim met gesloten cellen en met massa belast vinyl. De drie materialen zijn voor demping, ontkoppeling en blokkering van geluid.

Image

Ik schat dat ik tot nu toe ongeveer 30 pond van het met massa belaste vinyl heb toegevoegd.

Image

Het nieuwe ACC-tapijt is geĂŻnstalleerd. Het is een premium pool en heeft een massieve rug.

Image

De dashboardluidsprekers zijn goed vastgezet met handige kleine beugels die ik heb gevonden van oude computer server rack hardware.

Image

Ik heb alle luidsprekerdraden getrokken. 3 aan elke kant naar voren voor hoge tonen/midden/lage tonen en 2 achtervulling. Alle connectoren zijn gekrompen, gesoldeerd en gelabeld. 3 paar RCA's, 1/0 voedingskabel en diverse draden voor afstandsbediening en LED-verlichting.

Image

Ik ben momenteel bezig met het opnieuw bekleden van de zonnekleppen met op maat gemaakte spiegels en zal foto's uploaden wanneer ze klaar zijn.

Het is een drukke zomer geweest en ik ben nog steeds niet klaar, maar ik heb wel wat meer vooruitgang geboekt.

De dynamat-vloer is bedekt met schuim met gesloten cellen en massabelast vinyl. De drie materialen zijn voor demping, ontkoppeling en blokkering van ruis.

View attachment 1102950

Ik schat dat ik tot nu toe ongeveer 30 pond van het massabelaste vinyl heb toegevoegd.

View attachment 1102951

Het nieuwe ACC-tapijt is geĂŻnstalleerd. Het is een premium pool en heeft een massieve rug.

View attachment 1102952

De dashboardluidsprekers zijn goed vastgezet met handige kleine beugels die ik heb gevonden van oude computer server rack hardware.

View attachment 1102953

Ik heb alle luidsprekerdraden getrokken. 3 aan elke kant naar voren voor hoge tonen/midden/lage tonen en 2 achter voor vulling. Alle connectoren zijn gekrompen, gesoldeerd en gelabeld. 3 paar RCA's, 1/0 voedingskabel en diverse draden voor afstandsbediening en LED-verlichting.

View attachment 1102954

Ik ben momenteel bezig met het opnieuw bekleden van de zonnekleppen met op maat gemaakte spiegels en zal foto's uploaden als ze klaar zijn.
Ziet er goed uit. Het dempen van de luisterruimte is een evenwichtsoefening. Als de luisteromgeving overgedempt is, kan de muziek levenloos klinken. Denk aan een live concertzaal. Er moet voldoende glas zijn om natuurlijke reflecties te creëren, maar je weet het pas als je het probeert.

Iedereen concentreert zich op de vloer…wat het meest voor de hand liggende is, afgezien van de deuren en de kofferbakbodem voor geluidsisolatie… Maar iedereen vergeet het tonijnblikdak… Verwijder de hemelbekleding voordat je dieper gaat en geluidsisoleer dat dak! Ik ben de lengte gegaan die je in mijn vorige 1990 notch gaat, maar heb ook het dak gedaan. Ik heb de hemelbekleding verwijderd, de fabrieksdemper weggegooid, dezelfde “matting” gedaan als jij, maar dan op het dak, en vervolgens een materiaal toegevoegd dat door 3M is ontworpen, een 1,5 inch dikke isolatie met een rubberen achterkant. Het had zijn eigen lijm om af te pellen en ik heb het aangebracht over de teermat die tegen het plaatwerk werd gebruikt. Hemelbekleding opnieuw geïnstalleerd. Als ik je vertel dat die 90 van binnen STIL was en dat het sluiten van de deuren aanvoelde als het sluiten van de deuren van een BMW, dan komt dat omdat het ZO stil en dicht WAS nadat het dak klaar was (samen met alle andere gebieden). Je kon van buitenaf op het dak tikken en het was een “doffe” in plaats van een “blikken” geluid. Toen de stereo speelde, was het een absoluut geluidsbeeld waar er GEEN “getinkel” of nagalm van de carrosserie was met de luidheid en bas die werd geproduceerd. Het was het schoonst klinkende interieur van alle Mustangs die ik ooit heb gehad. Blijf je voortgangsbeelden sturen, ziet er geweldig uit!

Iedereen concentreert zich op de vloer... wat het meest voor de hand liggend is, afgezien van de deuren en de kofferbak voor geluidsisolatie... Maar iedereen vergeet het tonijnblikdak... Verwijder de hemelbekleding voordat je dieper gaat en geluidsdicht dat dak!

Ik ben dezelfde weg gegaan als jij in mijn vorige 1990 notch, maar heb ook het dak gedaan. Ik heb de hemelbekleding verwijderd, de fabrieksdemper weggegooid, dezelfde "matting" gedaan als jij, maar dan op het dak, en toen een materiaal toegevoegd dat door 3M was ontworpen en een 1,5 inch dikke isolatie was met een rubberen achterkant. Het had zijn eigen lijm om af te pellen en ik heb het aangebracht over de teermat die tegen het plaatwerk werd gebruikt. De hemelbekleding opnieuw geĂŻnstalleerd.

Als ik je vertel dat de 90 QUIET was van binnen en dat het sluiten van de deuren aanvoelde alsof je deuren van een BMW sloot, dan komt dat omdat het ZO stil en dicht WAS nadat het dak klaar was (samen met alle andere gebieden). Je kon op het dak van buitenaf tikken en het was een "doffe" in plaats van een "blikken" geluid.

Toen de stereo speelde, was het een absoluut geluidsbeeld waar er GEEN "getinkel" of nagalm van de carrosserie was met de luidheid en bas die werden geproduceerd. Het was het schoonst klinkende interieur van alle Mustangs die ik ooit heb gehad.

Houd je voortgangsbeelden, ziet er geweldig uit!
Post #28, hij heeft het dak gedaan.

Discussion starter · #36 ·
Cobra Jet NJ - Goede info over het dak! Bedankt.

Ik heb wat kleine behandelingen aan mijn dak gedaan. Ik heb de SoundSkins Pro gebruikt voor demping en een stuk jute ondervloer voor geluidsabsorptie vastgelijmd.

Ook heb ik twee keer met de auto gereden in de huidige staat. Het is zeker stiller met de ramen dicht, maar met de ramen open kun je niet anders dan de motor/uitlaat horen.

Ik krijg nog steeds uitlaatgeluid van de achterklepvloer omdat dat deel nog niet af is. Als ik een subbox, versterkerrek, mlv en opbergvak in de reservewielbak heb gemaakt, zou het nog stiller moeten worden. Plus ik moet nog de deuren doen.

Oeps - zag net de onderste berichten door snel de thread te bekijken en miste het dak! Goed gedaan - de meesten die geluidsisolatie doen, overzien het volledig.

Ik herinner me dat "decibel"-competities enorm waren in de jaren 80-90, en er waren zoveel verschillende car audio-locaties, net als autoshows, plus zoveel goede tijdschriften (waarvan de meeste nu ter ziele zijn of allemaal verdwenen). Zelfs Custom Car Audio-winkels waren bijna net zo talrijk als een CVS en die zijn praktisch verdwenen, vastzitten bij Best Buy, een lokale "zou het kunnen weten"-winkel, of wat online te vinden is....

Zeer goede thread, bedankt voor het delen van de build!

Discussion starter · #38 ·
De voortgang is nog steeds veel trager dan ik zou willen, maar ik blijf vooruitgaan. Deze zomer heb ik gewerkt aan een nieuwe XS Power D4700-accu en bedrading.

Ik wilde een AGM-accu, maar niet de 50 pond D3400 over de neus, dus ik ontdekte dat de D4700 ongeveer 41 pond weegt (hetzelfde als de originele accu), maar helaas was hij 1 inch hoger en raakte hij mijn glasvezel motorkap. Bovendien zijn de +- aansluitingen van voor naar achter verwisseld, maar ik was toch van plan om opnieuw te bedraden.

Ik fabriceerde een beugel van stalen beugels van een industriële UPS-eenheid, aluminium kanaal en een bak met vinyl erop. Het is niet de mooiste, maar het is functioneel en vergrendelt de accu veilig. Ik probeerde ook de OEM-bedrading zoveel mogelijk op te schonen zonder deze volledig weg te werken. Ik legde een nieuwe 4-gauge startkabel en maakte een aardingsbout naast de accu. Een nieuwe 1/0-gauge aardingsdraad gaat van daar naar de motorsteunbout. Er zijn ook twee afzonderlijke 250A-zekeringen voor de dynamo en de versterkerkabels.

Mijn zelfgemaakte accubak. Ik heb ook het ruitensproeierreservoir verwijderd, omdat ik het al 26 jaar niet meer heb gebruikt.

Discussion starter · #40 ·
Bro; dat is een solide build…Kan niet wachten om het af te zien! Wat heb je uiteindelijk gedaan met de Quart tweeters?
Ik gebruik de tweeters van de MB Quart 328 CX set niet. Ik zou het graag willen, maar het maken van tweeter pods zou me nog meer tijd kosten om deze build te voltooien. Ik ben gegaan voor de coax MB Quarts voor installatiegemak. Ik denk dat ze goed zullen klinken, aangezien het dashboard naar de stoelen is gekanteld en ze meer op de as staan dan naar de voorruit.

Ter info: Ik heb ook een set Morel Elate Titanium MW6 woofers voor de deuren gekocht. Dus mijn Morel MW6 Hybrid 6.5" woofers die in deze thread staan afgebeeld, zijn nu te koop. $350. Ze zijn gloednieuw van Crutchfield, nooit geĂŻnstalleerd. $350. Iedereen kan me een PM sturen als ze geĂŻnteresseerd zijn.

21 - 40 of 46 Posts