Ford Mustang Forums banner
7,661 - 7,680 of 7,680 Posts
Cosmis XT-005R

18x9
+35
6.38" BS

96+ spindles up front
94-98 SN95 axles out back.
Welke spacer heb je uiteindelijk voorin gebruikt om de 35 mm vierkant te maken?

Welke spacer heb je uiteindelijk voor de voorkant gebruikt om de 35mm squared te doen?
helemaal geen spacers. Als er iets was, moest ik een beetje camber toevoegen om ze in hobbels te laten passen

Image

Na het bekijken van dit draadje de hele zomer, zal ik mijn bijdrage leveren. Heb net deze CCW reps gemonteerd.

Circuit CP21 18x8.5 +35 245/40 voor en 18x9.5 +20 285/35 achter. Kenda Vezda rubbers. Fabrieksveren voor 1 winding en achter 1,5 windingen afgesneden.
Die passen best goed!

Ik heb deze net gekocht voor mijn 82 Capri. Maar het lijkt erop dat ik wat spacers voor de voorkant nodig heb. Bij aankoop werd gesuggereerd dat ik mogelijk 8 mm (of 5/16”) spacers nodig zou hebben. Maar ik heb meer nodig, zoals 1/2 of misschien 9/16” spacers. Alle spacers die ik zie, variëren van 1/8” tot 3/8” en dan springen ze naar 1” en 2”. Ik vraag me af of het cool is om de spacers te stapelen. Of een 5/16 en een 1/4 te nemen en ze aan elkaar te lassen?

Wat voorkomt dat het wiel op de rotor gaat zitten? Raakt de remklauw? Middenboring te klein?

Wat is de offset daarvan?

Wat voorkomt dat het wiel op de rotor gaat zitten? De remklauw raken? Middenboring te klein?

Wat is de offset daarvan?
De stofkap op de asmoer raakt de naafkap. Ik stapelde ringen tot 1/2" dik, deed een beetje vet op de stofkap, schroefde het wiel erop en verwijderde het. Het vet zat aan de binnenkant van de naafkap. Dus ik pakte een kleine hamer en maakte de stofkap plat, herhaalde het proces en geen vet aan de binnenkant van de naafkap.

7,661 - 7,680 of 7,680 Posts