Ford Mustang Forums banner
3,421 - 3,440 of 7,680 Posts
Wie heeft de laklaag op je auto gedaan?
Lokale man die bij Brenspeed werkt. Zijn naam is Dave Bachota. (Buh-ho-duh) Hij heeft deze auto in zijn garage gedaan. XDEdit: Oeps, besefte niet dat Tim er al was. Hehe.

Timbobix, ik heb de zwarte 17" 8/9 Cobra R's zoals die op jouw foto's. Ik was benieuwd, heb je iets moeten doen om te voorkomen dat ze aanlopen?
Ik zou de mijne plaatsen, maar kan het niet omdat er staat dat ik geen url's kan plaatsen, lol

Nog niet in deze thread gepost, dus hier gaan we

17x8 en 17x10 SSC-stijl wielen
245/45s en 285/40s
Image

Image

Image

Image

Nog niet in deze thread gepost, dus hier gaat het

17x8 en 17x10 SSC-stijl wielen
245/45s en 285/40s
Dat ziet er geweldig uit! Welke backspacing hebben je wielen en wat is je 5-gaats conversie voor en achter die je hebt gebruikt? Ik ben dol op de deep dish look aan de achterkant.

Dat ziet er geweldig uit! Welke backspacing hebben je wielen en welke 5-gaats conversie voor en achter heb je gebruikt? Ik ben dol op de diepe schotel look aan de achterkant.
Ze zijn 4-gaats! ;)

Nou, ik ben verdomd. Ik kon ze niet zo goed zien, dus ik nam gewoon aan dat het een wiel met 5 gaten was. Ga dan maar door. (lol)

Timbobix Ik heb de zwarte 17" 8/9 Cobra R's zoals die op jouw foto's. Ik was benieuwd of je iets hebt moeten doen om te voorkomen dat ze aanlopen?
Ik zou de mijne posten. maar kan niet omdat er staat dat ik geen url's kan plaatsen lol
Nee, dat heb ik niet gedaan, ze zitten op een halve inch van mijn uitlaten achterin met Nitto drag radials (275/40/17's). Ik gebruik lakewood quad shocks en ze zijn niet eens omgedraaid. De 17x9's die ik eerder had, schuurden tegen de voorste binnenspatbord, maar met de 17x8's (245/45/17) niet. Mijn auto heeft Laurel mountain mustang drag veren met kyb adj. veerpooten voor en lakewood schokdempers en adj lca's achter.

Nee, dat heb ik niet gedaan, ze zitten op een halve inch van mijn uitlaten achteraan met Nitto drag radials (275/40/17's). Ik gebruik lakewood quad shocks en ze zijn niet eens omgedraaid. De 17x9's die ik eerder had, schuurden tegen de binnenkant van de voorspatborden, maar met de 17x8's (245/45/17) doen ze dat niet. Mijn auto heeft Laurel mountain mustang drag veren met kyb adj. veerpooten voor en lakewood schokdempers en adj lca's achter.
ok bedankt, ik heb de velg vandaag getest en ik zal waarschijnlijk mijn quad shocks moeten omdraaien en dat is het dan wel zo'n beetje. Wanneer wordt de url-ban ook opgeheven, het is echt irritant.:mad:

3,421 - 3,440 of 7,680 Posts