Ford Mustang Forums banner
21 - 38 of 38 Posts
De originele spoel verwijderd en dezelfde plek op de veerpoot als bevestigingspunt gebruikt. De Blaster II-spoel bovenop de aircocompressor gemonteerd (zorgt voor een spoeldraad van ongeveer zes inch). Wanneer je die plastic spoel- en magneetventielkap weer terugplaatst, heb je een stealth-opstelling. Ik heb die opstelling al meerdere jaren zonder problemen.

Waar de luchtbox zat. Mijn auto stond meer dan 2 jaar in de sneeuw en regen van het noordoosten en heeft nooit een probleem gehad met water dat erin kwam of condensatie.

De mijne zit ook op de plek van de fabrieksluchtfilterbox. Ik heb de bobine ook daarheen verplaatst. Ik heb een koelvloeistofreservoir geplaatst waar de accu zat, dus die kant was vrij. Werkt voor mij.

Ik heb de mijne (Jacobs niet MSD) in de bestuurdersscherm gemonteerd, voor het wiel op de frame rail. Ik heb de meegeleverde beugel (hoekaluminium) gebruikt, die 2 van de vier montagegaten gebruikt. Hij zit er nu ~3 jaar zonder problemen. De spoel is op de originele locatie gemonteerd en zonder te zoeken zou je nooit weten dat hij er zit.

-Steve

Ik heb de mijne ook onder de bestuurdersstoel geplaatst. Ik heb een van die rpm-module schakelkasten, zodat ik, als ik ooit iemand moet laten rijden, de toerenbegrenzer kan verlagen tot 4800.

Ik heb de mijne met de Summit-montagebeugel aan de voorkant van de veerpootbrug aan de passagierskant geplaatst. Ik heb de Blaster SS-bobine gemonteerd op de plek waar vroeger de luchtfilterbox zat.

Onder de bestuurdersstoel. Op die manier kan ik hem er gewoon uitschuiven en indien nodig pillen verwisselen. In dezelfde lijn als JCM3, alleen meer werk. Dave

Je weet dat ik de mijne een tijdje onder mijn accubak had, zonder problemen. Maar op een dag (ja, zelfs hier in het zonnige Zuid-Californië regent het) kwam er op de een of andere manier water bij en in, en nou ja, tenzij je een marine-versie koopt, is het niet waterdicht. Onnodig te zeggen dat ik, nadat ik terugkwam van de onderdelenwinkel, mijn draden verlengde en het onder de bestuurdersstoel plaatste. Onthoud dat alleen omdat je nog geen problemen hebt gehad, niet betekent dat je er geen zult krijgen. Je msd-box is niet waterdicht, tenzij het een marine-versie is. Doe het in je auto. Houd het droog. Waarom zou je het geld verspillen aan het kopen van een tweede als het niet nodig is?

jcm3 said:
Ik heb de mijne ook onder de bestuurdersstoel geplaatst. Ik heb een van die rpm-module schakelkasten, zodat ik, als ik ooit iemand moet laten rijden, de toerenbegrenzer kan verlagen tot 4800.
Dat is een slim idee... ze zullen ook niet weten dat je het hebt veranderd.

SVT

Ik heb de mijne in de spatbord van de bestuurderskant gemonteerd, samen met de boost timing master. Ik heb geprobeerd de draden zo kort mogelijk te houden om problemen met hoge weerstand te voorkomen door de draden langer te maken. Als je die route volgt (langere draden), zorg er dan voor dat je de draden heel goed soldeert. Ik heb horrorverhalen gehoord/gezien van auto's die vlam vatten door slechte verbindingen.

Ik ga ook een draadmaat omhoog bij het maken van lange draden.

21 - 38 of 38 Posts