Omdat niemand anders het heeft genoemd... dacht ik dat het tijd was.
Niet geïnteresseerd in het leveren van "clicks" voor zo'n lame deal. Die stomme LS nokkenas "test" liet duidelijk zien hoe gebrekkig deze click-bait tests werkelijk zijn. Maar goed, hij verdiende geld aan de views en de verkoop van zijn "boek".Sommigen vinden het misschien interessant om de competitie te volgen en de resultaten te bekijken. Misschien doet er hier iemand mee? Ed?
dubbele post.Het is een keuze om zijn spullen te kopen. Ik vind het prima dat mensen hun geld uitgeven aan wat ze willen.
Zelfs als het entertainment is….😇
Evan Smith maakt nu een heleboel video's nu de papieren media dood is. Zijn rol als redacteur van Muscle Mustang en Fast Fords werd goed ontvangen door de Ford-racers.Deze Youtubers doen alles om een klik te krijgen. Deze man heeft een hele video over deze oude rommel gemaakt.
Exactly.At least he is a RACER, unlike a bunch of those "engine builder" guys on BoobTube.
Dat is vanaf het begin het probleem geweest met de autosites op internet. Veel grote ego's en grote monden die emotioneel gehecht zijn aan de manier waarop een auto rijdt. De LS-mannen waren altijd de besten om op te winden. De Incon twin turbo-mannen die hier waren, waren net zo erg.Mijn probleem zijn de mensen die proberen er meer van te maken dan het is. Ze volgen het alsof het tot een of andere esoterische kennis van de verbrandingsmotor zal leiden. Ik denk dat er nog steeds mensen op een andere site zijn die proberen verschillende getallen in te voeren om een soort zinvolle gegevens uit de LS-nokkenas-uitdaging te vinden.
Dus zeg je dat je hebt meegedaan?Ik denk dat het entertainment aspect ervan leuk zou kunnen zijn, en misschien zelfs op een of twee manieren leerzaam.
15 jaar geleden zou ik een 427" Windsor bouwen met TFS 240 hi ports, of een set C302B koppen die ik heb. Ik specificeerde een nokkenas, met behulp van 1.7 tuimelaars. ... Andere prioriteiten en het leven kwamen ertussen.
Ik dacht dat als ik aan de competitie zou deelnemen, Eric mijn nokkenas tegen ongeveer 14 andere zou kunnen laten draaien, en ik zou weten hoe "slim" of "dom" mijn nokkenas keuze zou zijn. Zijn flow nummers zouden me misschien de inlaatnokken doen veranderen, maar het zal nog steeds in dezelfde buurt zitten, maar ik zal zeker iets anders doen met de uitlaatnokken wat ik 15 jaar geleden niet zou hebben gedaan.
We zullen zien hoe het gaat.
Nou, ik ben er balen van want ik heb maar ruimte in de garage voor één project en het is een 408w geworden, dus ik ga Ed's nokkenas toch niet gebruiken. Zou waarschijnlijk geweldig zijn op de weg, maar deze setup is voor de retrofit roller nokkenas met een kleinere basiscirkel en het short block dat ik heb opgehaald heeft al een behoorlijke nokkenas.Ik hou van de video's van Eric W. en hoe hij zijn processen uitlegt. Ik heb een paar keer met hem gesproken en hij heeft wat kwaliteitswerk voor me gedaan. Hij is enorm deskundig en ik wens hem het allerbeste! Ik heb ook een hele coole nokkenas van Ed Curtis ("B-nokkenas op steroïden...of was het Viagra?"), en ik ben enthousiast om deze auto snel te laten rijden zodat ik hem kan laten zien! Ik waardeer degenen met kennis die bijdragen aan de online community. Het is een groot deel van wat deze hobby leuk maakt voor mij.
Fantastische resultaten van JULLIE.....Op de een of andere manier hebben we vandaag overleefd en de leiding en de 2e plaats behouden.
Bedankt! Betekent veel dat het van jou komt, Chris. Ik deed het goed voor mijn eerste custom nokkenas...met Chris' Magic LobesGefeliciteerd Chris en Tim...
Jammer. Daar komt de negativiteit vandaan. Nokkenassen niet afgesteld. Maar hij kan er maar een beperkte tijd aan besteden. Ik snap het.Mijn beste gok is dat mijn nokkenas VEEL te ver naar voren is geïnstalleerd. - Uiteindelijk eindigde ik als 7e van de 18 nokkenassen die werden gebruikt.
Ik zou graag een paar wijzigingen willen aanbrengen.
Hier is een grafiek van de top 8:Doet hij de SBC niet met een blower? Ik zou erg benieuwd zijn om N/A vs. Centri Blower piektoerental te zien met dezelfde nokkenas om te weten hoe ver verschillende nokkenassen verschuiven. Zou een blower het piektoerental voor alle nokkenassen xxx RPM verschuiven, of zou de verschuiving afhangen van de relatieve grootte van de nokkenas? Dat is een enorme vraag voor een nokkenastest.
Proficiat aan degenen die hebben deelgenomen aan de competitie. Het is verbazingwekkend hoe vergelijkbaar en toch hoe ver uit elkaar deze nokkenassen liggen en ik ben nog steeds erg geïnteresseerd in dit detailniveau.