Ford Mustang Forums banner

Fairmont / sleeper guys! Wat denk je?

165K views 612 replies 132 participants last post by  wikedwindsorII  
#1 · (Edited)
Ik denk dat een fox ltd fi brandstoftank zal werken, weet iemand het zeker?

#5 ·
Een ander probleem dat je zult hebben als je een '87 of latere Mustang tank en zender gebruikt, is dat de benzinemeter achterstevoren zal werken. De Mustange zender heeft 22,4 ohm als hij leeg is en 145 ohm als hij vol is. De '86 en eerdere Fox zenders hadden een hoge weerstand als ze leeg waren en een lage weerstand als ze vol waren (ik herinner me de weerstandswaarden niet). De '84-'86 stationwagen zender werkt prima met je Futura dashboard en meters

#13 · (Edited)
Ik ben momenteel een '79 vierdeurs aan het bouwen...een vriend van me en ik hebben vandaag de dashboardkabelboom/achter-/voor-/hoofdmotorkabelbomen binnengekregen.....ook gaat er het hele dashboard van een 90 stang in ;) mustang k-member, 96GT achterkant met schijfremmen, 31 spline mosers, tokiko 5-weg rondom en een kleine 302/AOD combo aan de voorkant

#14 ·
Ik heb hem vandaag opgehaald. Heeft 56.000 mijl, altijd in de garage gestaan, zo te zien. De roestvrijstalen sierlijsten rond ramen en deuren zijn zo goed als perfect. Soms in de jaren 80 is de eigenaar van achteren aangereden en zijn er onderdelen overgespoten. De lak komt niet overal overeen, maar ziet er over het algemeen goed uit. De auto is geziëbart en heeft een perfecte kofferdeksel, waarvan mij is verteld dat dit een probleemgebied is.

Het interieur is, behalve dat het helemaal lichtblauw is en blauwe vinyl stoelen heeft, in zeer goede staat, behalve de scheuren waar de veiligheidsgordel tegenaan komt.

Het schuifdak is in prima staat en de drager lijkt nooit gebruikt te zijn.

Heeft draad wieldoppen en zal proberen er voorlopig wat 10-gaats op te zetten, zolang de achterkant niet te veel is doorgezakt. Als het te veel doorzakt, zal ik wat turbo coupe veren installeren.

26 jaar oude auto en dit ding loopt perfect! Soepel, stil en LANGZAAM!

Ik zal proberen morgen wat foto's van de auto te maken en zal ook proberen de hele swap voor iedereen te documenteren. Zal waarschijnlijk over 3-4 weken beginnen en zou het snel daarna (hopelijk) af moeten hebben.

Nog andere Fairmonts? Laten we wat foto's zien!

#21 ·
Ik zeg: ga ervoor! De Fairmonts zijn geweldige auto's! Ze zien er geweldig uit en wegen meestal minder dan Mustangs. Ik ben bezig met het bouwen van een '80 Futura Sport Coupe. Ik heb hem net geschilderd.

#25 · (Edited)
Bewerk en plak de url gewoon als onderdeel van je vorige bericht Joe -- we kunnen er altijd op klikken... En Ken -- de Futura ziet er gaaf uit; zou graag foto's van de motorruimte/het interieur/de onderkant zien. Hoewel ik moet zeggen dat het in Screaming Yellow wat moeilijker is om weg te komen met de 'Sleeper'-tag! :) Om volledig aanspraak te maken, zou misschien wit, of zelfs Volvo 'beige' beter zijn. Ik en de 'sleepers' van mijn broer.....beide met 5.0L motor....

#26 ·
Gewoon bewerken en de url plakken als onderdeel van je vorige bericht Joe -- we kunnen er altijd op klikken...

En Ken -- de Futura ziet er gaaf uit; zou graag foto's van de onderkant/binnenkant/onderkant willen zien. Hoewel ik moet zeggen dat het in Screaming Yellow iets moeilijker is om weg te komen met het 'Sleeper'-label! :) Om het volledig te claimen, zou misschien wit of zelfs Volvo 'beige' beter zijn.

Ik en de 'sleepers' van mijn broer.....beide met 5.0L motor....

http://www.corral.net/photopost/showphoto.php?photo=2778&cat=500&ppuser=30684
http://www.corral.net/photopost/showphoto.php?photo=6787&cat=500&ppuser=30684
http://www.corral.net/photopost/showphoto.php?photo=6092&cat=500&ppuser=30684
die dingen zijn verdomd ziek, heb je opbouwfoto's?

dit is een Ford Fairmont stationwagen uit '79 die mijn vriend bezit.

Image

Image

Image

#29 ·
Hier is een motorfoto van de 84 LTD-wagon die ik vroeger had.

Hier is de auto
https://www.youtube.com/watch?v=HGMcoj9x3sA

Bewerken: Links voor bovenstaande foto's/video gecorrigeerd
Hier is de tweede wagon die ik heb gebouwd en vervolgens verkocht.
Image

#49 ·
Hier is een motorfoto van de 84 LTD-wagon die ik vroeger had
Image

Hier is de auto
Image

Hier is de auto in actie
Klik hier
Ik ben dol op de Fox-wagons. Die LTD is geweldig. De meeste mensen weten niet hoe cool de Fox-carrosserieën echt zijn!