Mijn Magnaflow had de gebruikelijke drone bij 2000 tpm, dus ik probeerde iets anders (denk ik) om er vanaf te komen. De drone is nu niet alleen beter, hij is volledig verdwenen - de uitlaat is ronduit stil bij een kruissnelheid van 2000 tpm. Ik las een artikel op internet over "uitlaatpijpresonantie" en besloot dat dit het probleem moet zijn met aftermarket catbacks. Ze hebben waarschijnlijk allemaal dezelfde uitlaatpijp van 6 voet als de mijne, die, als de uitlaat ongeveer 500 graden is, zal resoneren op 134 Hertz, wat de ontstekingsfrequentie van de motor is bij 2000 tpm. Dus ik voegde een 134 Hz, 1/4 golfresonator toe aan beide uitlaatpijpen. Het is gewoon een stuk pijp dat "T"-vormig in de uitlaatpijpen is geplaatst, vlak voor de benzinetank. Ze zijn elk ongeveer 26" lang, wat misschien iets korter is dan ideaal, maar dat is wat in de beschikbare ruimte past. 26" moet lang genoeg zijn, want het werkt verdomd goed. Eén uiteinde van elke pijp is dichtgelast en het andere is "T"-vormig in de uitlaatpijpen geplaatst. Als iemand geïnteresseerd is, kan ik proberen een foto te plaatsen.