Miałem zamiar założyć zestaw głowic P do mojego 88 GT, aby używać ich tylko na ulicy jako krążownika, ale transakcja nie doszła do skutku. Szukam teraz zestawu głowic. Przeczytałem trochę o tańszych aluminiowych głowicach, ale po prostu nie doszedłem do żadnych wniosków, czy warto je kupić, czy nie.
Przyjrzałem się tym 3:
www.jegs.com
www.speedwaymotors.com
Będę używał standardowego bloku 302, kolektora dolotowego Explorer, standardowego wałka rozrządu z 1,7, pełnego wydechu, 5-biegowego.
Każda rada dotycząca zakupu głowic byłaby wspaniała, czy głowice 190cc są za duże dla standardowego dołu? Jeśli ktoś sprzedaje ładny zestaw używanych głowic, proszę również o wiadomość do mnie.
Przyjrzałem się tym 3:
ProMaxx Performance 9175: MAXX Series Aluminum Cylinder Heads As-Cast - JEGS High Performance
Buy ProMaxx Performance 9175 at JEGS: ProMaxx Performance MAXX Series Aluminum Cylinder Heads As-Cast. Guaranteed lowest price!


Flo-Tek 203505 Small Block Ford Aluminum Cylinder Head
You don't need to spend a fortune to get a top-performing, lightweight aluminum cylinder head for your small-block Ford V8. This Flo-Tek head has a long list of high-end features, minus the hefty price tag. Will likely need to plug the EGR connection holes in the end of these heads on 86-up...

FORD 289 302 347 NKB-190cc ALUMINUM HEADS 62cc NKB-FORD-274 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for FORD 289 302 347 NKB-190cc ALUMINUM HEADS 62cc NKB-FORD-274 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
www.ebay.com
Będę używał standardowego bloku 302, kolektora dolotowego Explorer, standardowego wałka rozrządu z 1,7, pełnego wydechu, 5-biegowego.
Każda rada dotycząca zakupu głowic byłaby wspaniała, czy głowice 190cc są za duże dla standardowego dołu? Jeśli ktoś sprzedaje ładny zestaw używanych głowic, proszę również o wiadomość do mnie.