Ford Mustang Forums banner
41 - 60 of 120 Posts
Discussion starter · #41 ·
if you wait for black friday sales, you could save some dough. promaxx last year had $200/off a pair of 9175.

and you can have them sent back to be cnc'd if you ever wanted bigger. The run pac springs equal to afrs 8017 spring.

i had 3 sets of flootek. i got them when they weren't so popular. the ad was in back of the 5.0 mustang magazine.

my first pair is still running today 10 years later. with the almighty b cam.
Myślałem o wstrzymaniu się do Czarnego Piątku, aby sprawdzić oferty.
 
Dzięki za wszystkie sugestie, przyjrzałem się serii AFR renegade i to może być właściwy sposób. Trochę ponad 1000 dolarów za obie złożone głowice brzmi dla mnie w porządku.
Czy ktoś jeszcze ma z tym jakieś doświadczenie?
Zlinkowałeś głowice Enforcer, ale nazwałeś je serią Renegade. Dwa różne zwierzęta.
 
Discussion starter · #51 ·
Myślałem o wstrzymaniu się do Czarnego Piątku, żeby sprawdzić oferty.
Myślę, że to bezpieczny zakład. Zamierzam kupić kolejny zestaw. Kupiłem je w zeszłym roku dla budżetowego 351. To rozrywa. Głowice Pro Maxx, xe282, dolot serii R. Z krótkimi rurami BBK.

Potrzebuje długich rur, ale prześwit jest na wagę złota
 
Nawet z głowicami enforcer i samym wałkiem rozrządu B nie osiągniesz 1000 koni mechanicznych, to ponad 3 konie mechaniczne na cal sześcienny. Musisz używać sprężarki lub turbosprężarki
Myślę, że trochę cię podpuszczał. Wszyscy kochamy potężny wałek rozrządu B. Zwłaszcza Ed.

Miałem zestaw Flotek 180. Były w porządku, ale potrzebowałem wyjątkowo krótkiego popychacza dla odpowiedniej geometrii. Być może było to spowodowane wahaczami, których używałem. W każdym razie sprzedałem je za cenę zbliżoną do tej, którą zapłaciłem i zamierzam kupić AFR165. Myślę, że wytrzymają prawie wiecznie, więc dlaczego nie wydać trochę więcej na lepszy produkt.
 
Kiedyś byli faceci, którzy mieli dobre programy dla starych głowic pro comp cleveland. Robili dużo pary. Problem w tym, że po naprawieniu wszystkich problemów, nie byłeś dużo mniej $$$ niż zestaw markowych rzeczy. Rzecz w tym, że powiedziano mi, że ProComp clevelands zabiłyby większość rzeczy z zaworami rzędowymi... zakładając, że clevelands zostały dobrze zrobione. Mój brat miał zestaw na 400 w 79 F150. Działało świetnie. Imponujące właściwie, jego nie były portowane (out of the box). Imponujące, biorąc pod uwagę, jak działał standardowy 400, który był anemiczny.
 
Dlatego ciągle waham się między różnymi głowicami cylindrów, wydaje mi się, że lepiej jest zapłacić więcej z góry. Wygląda na to, że uważasz, że lepiej byłoby mi z AFR, myślę, że masz rację. Nie mogę się zdecydować, czy kupić klasycznego Mustanga, czy też z lat 80-tych. Jaki byłby dobry wałek rozrządu do głowic AFR, samochód będzie pół-codziennym kierowcą. Jakość biegu jałowego jest bardzo ważna, ale chcę mieć wspomaganie hamulców i klimatyzację.
 
Szanuję wszystkich na tym forum i dziękuję za pomoc, ponieważ od dawna nie robiłem silnika dla wykonawcy. Ale pracowałem przy samochodach z różnych powodów przez 49 lat i nie mam nic przeciwko powiedzeniu, że wciąż się uczę. Myślałem o Mustangu z lat 80. ze względu na fabryczny system wtrysku paliwa i hydrauliczny wałek rozrządu, i wydają się one bardziej liczne. Czy części są łatwo dostępne? A co z kosztami późniejszych Mustangów? Moim celem jest posiadanie fajnego samochodu do jazdy. Dzięki wszystkim.
 
Dlatego cały czas przeskakuję między różnymi głowicami cylindrów, wydaje mi się, że lepiej jest zapłacić więcej z góry. Wygląda na to, że uważasz, że lepiej byłoby mi z afr'ami, myślę, że masz rację. Nie mogę się zdecydować, czy kupić klasycznego Mustanga, czy też z lat 80-tych. Jaki byłby dobry wałek rozrządu do głowic afr, samochód będzie pół-codziennym kierowcą. Jakość biegu jałowego jest bardzo ważna, ale chcę wspomaganie hamulców i klimatyzację. Pl
Myślę, że twój wóz jest daleko przed koniem, szukasz głowic do samochodu, którego jeszcze nie posiadasz. To nie ma sensu. A co, jeśli znajdziesz okazję na foxbody i ma już głowice trickflow? Wtedy w ogóle nie potrzebujesz głowic. Nie ma sensu kupować głowic przed samochodem, chyba że znajdziesz absurdalną okazję.
 
41 - 60 of 120 Posts